ПИТАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ У ЗАПОРІЗЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

  • О.В. Пучина Запорізький національний університет
Ключові слова: професійне самовизначення, професійна діяльність, студент, соціальна зрілість, професійний розвиток

Анотація

У роботі розглядаються питання професійного самовизначення майбутніх психологів. Приділяється увага процесу навчання у вищій школі і його впливу на формування в студентства усвідомленого відношення до обраної професії.

Посилання

1. Климов Е.А. Психология профессионального самоопределения. – М.: Знание, 1996. – 362 с.
2. Климов Е.А. Путь в профессию. – Л.: Нева, 1974. – 241 с.
3. Коломінський Н.Л. Соціально-психологічні проблеми підготовки фахівців до професійної діяльності // Наука і освіта. – 2004. – № 3. – С. 21-26.
4. Маркова А.К. Психология профессионала. – М.: Университет, 1996. – 381 с.
5. Слободанюк І.А. Тренінґ професійного самовизначення, як засіб адаптації студентів – першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі // Наука і освіта. – 2004. – № 3. – С. 45-51.
6. Узнадзе Д.Н. Психологические проблемы мотивации поведения человека. – М.: Знание, 1996. – 531 с.
Опубліковано
2007-05-14
Як цитувати
Пучина, О. (2007). ПИТАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ У ЗАПОРІЗЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 147-150. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1807