ПРОЦЕС ВИХОВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ В СТУДЕНТІВ АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЗАСОБАМИ МІЖКУЛЬТУРНИХ КОМУНІКАЦІЙ
Ключові слова:
організація занять з англійської мови, міжкультурна комунікація, твори образотворчого мистецва
Анотація
Стаття присвячена проблемі організації процесу формування інтересу до мистецтва в студентів аграрного університету. Дослідження проводилося в ході вивчення студентами англійської мови шляхом систематичного використання творів образотворчого мистецтва як засобу формування навичок міжкультурної комунікації.
Посилання
1. Демьянчук А.Н. Формирование музыкально-эстетических интересов старшеклассников: Дис ... канд. пед. наук. – К., 1989. – 184 с.
2. Руднева А.Н. Организация художественного воспитания студентов // Проблемы высшей школы. – К., 1992. – С. 49-51.
3. Фохт-Бабушкин Ю.У. Художественная культура: проблемы изучения и управления. – М.: Наука, 1986. – 238 с.
2. Руднева А.Н. Организация художественного воспитания студентов // Проблемы высшей школы. – К., 1992. – С. 49-51.
3. Фохт-Бабушкин Ю.У. Художественная культура: проблемы изучения и управления. – М.: Наука, 1986. – 238 с.
Опубліковано
2007-05-14
Як цитувати
Тупченко, В. (2007). ПРОЦЕС ВИХОВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ В СТУДЕНТІВ АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЗАСОБАМИ МІЖКУЛЬТУРНИХ КОМУНІКАЦІЙ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 177-180. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1812
Розділ
Articles