ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ У КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ

  • С.Ю. Пащенко Запорізький національний університет
  • Л.О. Романенкова Запорізький національний університет
Ключові слова: соціальна робота, соціальне включення, європейська інтеграція, люди з особливими потребами, Болонський процес

Анотація

У статті розглянуто основні положення та особливості впровадження у навчально-виховний процес вищої школи України інноваційних освітніх програм підготовки Європейських бакалаврів та магістрів за спеціальністю «Європейські перспективи соціального включення» (на основі досвіду факультету соціальної педагогіки і психології Запорізького національного університету).

Посилання

1. Кремень В.Г. Болонский процесс: сближение, а не унификация // Зеркало недели. – № 48 (473). – 13-19 декабря 2003. – С. 4.
2. Болонський процес у фактах і документах / Упор. Степко М.Ф., Болюбаш Я.Я., Шинкарук В.Д. та ін. – Київ-Тернопіль: Вид. ТДПО ім. В. Гнатюка, 2003. – 52с.
3. Воронкова В.Г., Швець О.Є. Вища освіта України і Болонський процес. – Запоріжжя: Вид-во “Металург”, 2005. – 95 с.
4. Bernstein, B. The structuring of Pedagogic Discourse, Vol. IY, classes, codes and control. – London, 1990. – р. 178.
5. Bowing, F. Social Exclusion: Limitations of the Debater. – Critical Social Policy. - 64. – p. 307-330.
6. Stoer S. Multiculturalism and Educational Policy in a Global Context (European Perspectives).-Globalization and Education. – New Your, 2000. – Р. 253-274.
7. Johnstone D. An introduction to Disability Studies. London, 2001. – р. 204.
8. Dienel Ch., Wisch F.-H. Visions of Europe. – Peter Lang, Frankfurt, 2003. – 300 p.
Опубліковано
2007-05-14
Як цитувати
Пащенко, С., & Романенкова, Л. (2007). ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ У КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 131-139. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1840