СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ТВОРЧОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ СТАРШИХ ПІДЛІТКІВ У ПОЗАШКІЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

  • М. Ю. Рись Запорізький національний університет
Ключові слова: підліток, творчість, самореалізація, соціально-педагогічні умови

Анотація

Основним завданням національного та громадянського виховання у сучасному українському суспільстві є формування у молоді тих якостей, завдяки яким можлива самореалізація особистості у всіх проявах суспільного життя. На основі попередніх теоретичних досліджень вітчизняних та зарубіжних науковців у даній статті визначаються соціально-педагогічні умови творчої самореалізації старших підлітків у позашкільній діяльності.

Посилання

1. Гершунский Б.С. Концепция самореализации в системе обоснования ценности и целей образования // Педагогика. – 2003. – № 10. – С. 3-7.
2. Шендрик И.Г. Самореализация личности в контексте проектирования образования // Педагогика. – 2004. – № 4. – С. 36-42.
3. Нестеренко Г.О. Синергитичний намір самореалізації особистості в умовах трансформації суспільства. Дис... канд. філос. наук: 09.00.03 / Запорізький державний універсітет. – Запоріжжя, 2002. – 201 с.
4. Бех І. Особистісні цінності як духовні надбання людини // Позакласний час. – 2004. – № 19-20. – С. 16.
Опубліковано
2007-05-14
Як цитувати
Рись, М. Ю. (2007). СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ТВОРЧОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ СТАРШИХ ПІДЛІТКІВ У ПОЗАШКІЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 171-176. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1846