ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЙНИХ УСТАНОВОК ТА СОЦІАЛЬНИХ ОЧІКУВАНЬ АБІТУРІЄНТІВ В СИСТЕМІ КОМУНІКАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

  • Л.В. Спіцина Запорізький національний університет
Ключові слова: мотиваційні установки, соціальні очікування, професійне самовизначення, комунікаційний менеджмент

Анотація

Стаття присвячена дослідженню мотиваційних установок та соціальних очікувань абітурієнтів у виборі вищого навчального закладу і спеціальності на ринку освітніх послуг. Виявлення закономірностей прояву факторів вибору спеціальності і ВНЗ дає можливість оптимізувати й досягти більшої ефективності профорієнтаційної і маркетингової діяльності вищого навчального закладу через впровадження системи комунікаційного менеджменту.

Посилання

1. Євтушевський В., Бутенко Н. Маркетинг освітніх послуг у системі вищої освіти України // Вища освіта України. – 2004. – № 3. – С. 49-55.
2. Вербицкий А.. Мотивация учебной и коммерческой деятельности студентов // Высшее образование в России. – 1998. – № 4. – С. 90-96.
3. Винтин И.А.. Мотивация выбора профессии и вуза московскими абитуриентами // Прикладная психология. – 2002. – № 4. – С. 65-71.
4. Иванова И. Современные тенденции в получении образовательных услуг// Социс. – 2001. – № 9. – С. 83-88.
Опубліковано
2007-05-14
Як цитувати
Спіцина, Л. (2007). ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЙНИХ УСТАНОВОК ТА СОЦІАЛЬНИХ ОЧІКУВАНЬ АБІТУРІЄНТІВ В СИСТЕМІ КОМУНІКАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 198-202. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1851