ПРОБЛЕМА УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ УЧНЯ

  • З.В. Болкова Запорізький національний університет
Ключові слова: цінності, здібності, диференціація, технологія, особистість, індивідуальний підхід, результативність

Анотація

У статті розглядаються актуальні проблеми управління процесом особистісного розвитку учня в сучасній школі шляхом створення сприятливих умов його життєдіяльності за інтересами, запитам та здібностями. Розкриваються принципи змісту та головна мета технології "Управління процесом особистісного розвитку учнів через диференційовані динамічні групи".

Посилання

1. Аніскіна Н. Управлінське забезпечення саморозвитку особистості школяра // Виховна робота в школі. – 2006. – № 8. – С. 2-26.
2. Береговенко К. Створення умов для самореалізації особистості // Виховна робота в школі. – 2000. – № 8. – 40-45.
3. Приходченко К. Комплексний підхід до виховання творчої особистості // Рідна школа. – 1998. – № 4. – С. 18-25.
4. Алексєєнко Т. Методичні поради з формування культури взаємин: учитель-батьки-діти // Шкільний світ. – 2005. – № 1. – С. 2-6.
5. Бех І. Наукове розуміння особистості як основа ефективності виховного процесу // Початкова школа. – 1998. – № 1. – С. 2-7.
6. Дольна І. Виховати людину // Виховна робота в школі. – 2005. – № 9. – С. 4-8.
7. Концепція превентивного виховання дітей та молоді. Затверджено Президією АПН України 25.02.98 р. Протокол № 1-7/3-21 // Учитель. – № 1-3. – 2000. – С. 6-11.
8. Комплексна програма виховання особистості // Шкільний світ. – 2005. – № 10. – С. 6-14.
Опубліковано
2008-08-15
Як цитувати
Болкова, З. (2008). ПРОБЛЕМА УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ УЧНЯ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 19-24. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1863