СПІЛКУВАННЯ ДОРОСЛОГО І ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ ПСИХОЛОГІЧНОГО РОЗВИТКУ
Ключові слова:
спілкування, форма спілкування, порушення психологічного розвитку, дитина дошкільного віку, психологічна корекція, перцептивне моделювання
Анотація
У статті розглядається значення спілкування в житті людини. Здійснюється спроба оцінити і порівняти ефективність форм спілкування дорослого і дитини з порушеннями психологічного розвитку.
Посилання
1. Выготский Л. Проблемы развития психики. – М.: Педагогика, 1983.
2. Забрамная Н. Атлас для экспериментального исследования деятельности человека. – М.: Владос, 1995.
3. Леонтьев А. Психология общения. – М.: Наука, 1997.
4. Лисина М. Развитие общения у дошкольников. – М.: Педагогика, 1974.
5. Лисина М. Общение со взрослыми у детей первых лет жизни. – М.: Наука, 1985.
6. Раттер М. Помощь трудным детям. – М.: Прогресс, 1987.
7. Эльконин Д. Избранные психологические труды. – М.: Педагогика, 1989.
2. Забрамная Н. Атлас для экспериментального исследования деятельности человека. – М.: Владос, 1995.
3. Леонтьев А. Психология общения. – М.: Наука, 1997.
4. Лисина М. Развитие общения у дошкольников. – М.: Педагогика, 1974.
5. Лисина М. Общение со взрослыми у детей первых лет жизни. – М.: Наука, 1985.
6. Раттер М. Помощь трудным детям. – М.: Прогресс, 1987.
7. Эльконин Д. Избранные психологические труды. – М.: Педагогика, 1989.
Опубліковано
2008-08-15
Як цитувати
Войчук, О. (2008). СПІЛКУВАННЯ ДОРОСЛОГО І ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ ПСИХОЛОГІЧНОГО РОЗВИТКУ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 62-65. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1872
Розділ
Articles