СИСТЕМА ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ

  • Н.М. Завгородня Українська державна академія залізничного транспорту
Ключові слова: соціалізація, обдаровані учні, педагогічні умови, соціальна адаптація

Анотація

У статті узагальнюється досвід створення педагогічних умов соціалізації обдарованих учнів в умовах профільного навчального закладу. Представлено комплексну цільову програму "Особистісно орієнтоване навчання та виховання як умова розвитку творчого потенціалу обдарованих учнів" та умовну модель процесу соціалізації особистості обдарованого учня в профільному загальноосвітньому навчальному закладі.

Посилання

1. Бабанский Ю.К. Комплексный подход к воспитательной работе с подростками. – М.: Знание, 1979. – 32 с.
2. Завгородня Н.М. Підготовка вчителів до роботи з обдарованими дітьми з метою їхньої соціологізації // Наукові записки кафедри педагогіки. – Харків.: Константа. – 2001. – Вип. VІІ. – С. 70-76.
3. Карне М. Одаренные дети. – М.: Прогресс, 1991. – 224 с.
4. Карпенко О.Г. Соціальне становлення особистості підлітка в тимчасових об’єднаннях за інтересами: Дис. ... к. пед. н: 13.00.01.  К., 1999.  184 с.
5. Мудрик А.В. Общение в процессе воспитания. – М.: Пед. общество России, 2001.  320 с.
6. Мудрик А.В. Социализация и воспитание. – М.: ВЛАДОС, 1996. – 96 с.
Опубліковано
2008-08-15
Як цитувати
Завгородня, Н. (2008). СИСТЕМА ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 101-105. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1880