КЕЙС-МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ САМОСТІЙНОСТІ В НАВЧАННІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ

  • В.Г. Марцинюк Хмельницький національний університет
Ключові слова: кейс-технологія, міжпредметні зв’язки, бізнес-освіта, менеджмент

Анотація

У статті викладено основні положення організації навчальної діяльності студентів у контексті використання кейс-технології навчання студентів-менеджерів іноземній мові. Стаття може використовуватися під час створення особистих методик у процесі навчання майбутніх менеджерів іноземним мовам.

Посилання

1. Гончаренко С. Український педагогічний словник. – К.: Либідь, 1997. – 376 с.
2. Merry, Robert W. Preparation to teach a case// The Case Method at the Harvard Business School. – (ed.) McNair, M.P. with A.C.Hersum. – New York: McGraw-Hill, 1954.
3. Козаков В. Самостоятельная работа студентов и ее инфомационно-методическое обеспечение: Учебное пособие. – К., 1990. – 247 с.
4. http://www.fao.org/docrep.
Опубліковано
2008-08-15
Як цитувати
Марцинюк, В. (2008). КЕЙС-МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ САМОСТІЙНОСТІ В НАВЧАННІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 168-170. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1894