СОЦІАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ІЗ ВАДАМИ СЛУХУ В УМОВАХ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

  • О.В. Мельничук Волинський національний університет імені Лесі Українки
Ключові слова: соціальне виховання, соціальний розвиток, діти з вадами слуху, соціалізація, інтеграція, соціально-педагогічна діяльність

Анотація

У статті висвітлюються особливості соціального виховання дітей з вадами слуху в умовах спеціалізованих дошкільних закладів.

Посилання

1. Колесник І. Соціалізація особистості глухого школяра: Монографія. – К., 1994. – 112 с.
2. Горловчиц Л. Дошкольная сурдопедагогика: воспитание и обучение дошкольников с нарушениями слуха. – М.: Владос, 2001. – 304 с.
3. Громадянська освіта та соціалізація дітей з вадами слуху: Збірник науково-методичних матеріалів. – Українсько-канадський альянс для глухих та слабочуючих. – 2002. – 78 с.
4. Дидактичні та соціально-психологічні аспекти корекційної роботи у спеціальній школі: Науково-методичний збірник Інституту спеціальної педагогіки АПН України. – К., 2005.– 440 с.
5. Концепція виховання дітей та молоді у національній системі освіти // Шкільна бібліотека. – 2003. – № 3. – С. 11-19.
Опубліковано
2008-08-15
Як цитувати
Мельничук, О. (2008). СОЦІАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ІЗ ВАДАМИ СЛУХУ В УМОВАХ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 177-180. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1896