МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРИНЦИПИ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ ПРОФЕСІЙНО-СПРЯМОВАНОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

  • К. О. Мулик Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Ключові слова: інтегроване навчання, професійно- спрямована англійської мова, соціальний працівник, вища освіта

Анотація

У статті досліджено проблему інтегрованого навчання професійно- спрямованої англійської мови майбутніх соціальних працівників у закладах вищої освіти. Актуальність визначеної проблеми зумовлена сучасним станом розвитку України, який потребує ефективного вирішення проблеми іншомовної підготовки майбутнього фахівця. Виникнення та поширення нових сучасних засобів комунікації зумовлюють потребу суспільства в кваліфікованих, конкурентоздатних фахівцях, які вільно володіють англійською мовою, зокрема фахівцях соціальної сфери життя. У дослідженні проаналізовано наукові публікації та розглянуто наукові погляди вчених щодо методологічних принципів дослідження означеного питання. Визначено мету дослідження. У статті подано тлумачення феномена «принцип» та «принципи навчання» за словниковими джерелами. Розкрито поняття «принцип» інтегрованого навчання професійно-спрямованої англійської мови майбутніх соціальних працівників у закладах вищої освіти. У статті структуровано методологічні принципи інтегрованого навчання професійно-спрямованої англійської мови майбутніх соціальних працівників у закладах вищої освіти та виокремлено загальні та спеціальні принципи. Загальні принципи інтегрованого навчання професійно-спрямованої англійської мови майбутніх соціальних працівників у закладах вищої освіти: принцип науковості навчання, принцип систематичності і послідовності навчання, принцип поєднання різних методів, засобів, форм навчання залежно від завдань і змісту, принцип фундаментальності освіти і її професійного спрямування. Спеціальні принципи інтегрованого навчання професійно-спрямованої англійської мови майбутніх соціальних працівників у закладах вищої освіти: принцип соціокультурної відповідності, принцип позитивної мотивації і сприятливого емоційного клімату, принцип особистісного цілезабезпечення, принцип когнітивної-комунікативно спрямованості, принцип моніторингу успішності студентів, принцип комп’ютеризації освітнього процесу. Окреслено перспективу подальшого дослідження проблеми, яке полягає у визначенні основних підходів до інтегрованого навчання професійно- спрямованої англійської мови майбутніх соціальних працівників у закладах вищої освіти.

Посилання

1. Гончаренко С.У. Педагогічні закони, закономірності, принципи. Сучасне тлумачення. Рівне : Волинські обереги, 2012. С. 188–189
2. Гончаренко С.У., Пастернак Н.В. Проблема підвищення теоретичного рівня освіти. Педагогіка. Психоогія. 1998. № 2. С. 16–29.
3. Короткий словник актуальних педагогічних термінів / упор. Н.М. Флегонтова. Київ : КНУТД, 2013. 55 с.
4. Сисоєва С.О. Методологія науково-педагогічних досліджень : підручник. Рівне : Волинські обереги, 2013. 360 с.
Опубліковано
2021-04-29
Як цитувати
Мулик, К. О. (2021). МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРИНЦИПИ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ ПРОФЕСІЙНО-СПРЯМОВАНОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Педагогічні науки: теорія та практика, 1(3), 119-123. https://doi.org/10.26661/2522-4360-2020-3-1-17
Розділ
РОЗДІЛ II. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)