ЗАПАМ’ЯТОВУВАННЯ ЦІЛЬОВОЮ АУДИТОРІЄЮ АТРИБУТІВ БРЕНДУ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА ВИШУ

Ключові слова: бренд викладача, сенсорний регістр, короткострокова пам'ять, довгострокова пам'ять, лояльність цільової аудиторії

Анотація

У статті висвітлено специфіку запам’ятовування цільовою аудиторією атрибутів бренду науково-педагогічного працівника закладу вищої освіти, до яких віднесено прізвище, ім’я, по батькові фахівця або використаний ним псевдонім, конструкти його габітарного іміджу та індивідуальний стиль бренд-комунікації. Диференційовано негативний полюс модальності відкладеного попиту на бренд-пропозицію у сфері бізнесу і традиційність вияву означеного явища у сфері вищої освіти як одного з факторів формування довгострокової лояльності до бренд-пропозиції науково-педагогічного працівника. Обґрунтовано доцільність семантичного ототожнення понять «впізнаваність атрибутів бренду» і «поінформованість про атрибути бренду» та ієрархічно-семантичну зверхність над ними поняття «обізнаність в атрибутах бренду», яке передбачає наявність у цільової аудиторії не мінімального, а саме достатнього обсягу інформації про бренд для прийняття бренд-орієнтованого рішення в умовах висококонкурентного освітньо-наукового середовища. З’ясовано причини та специфіку прямої кореляції обізнаності цільової аудиторії в атрибутах бренду фахівця та ступеня лояльності певного сегменту цільової аудиторії до нього. Проаналізовано алгоритм запам’ятовування ознак атрибутів бренду науково-педагогічного працівника вишу представниками його цільової аудиторії на основі вихідних положень теорії трикомпонентної структури пам’яті особистості. Аргументовано «параболічний» вплив інтенсифікації інформаційного потоку у бренд-комунікації на ефективність прийняття цільовою аудиторією рішень щодо взаємодії із брендом науково-педагогічного працівника закладу вищої освіти. Доведено, що прийняття представниками цільової аудиторії щонайменше одного схвального рішення на користь бренду науково-педагогічного працівника закладу вищої освіти оптимізує локалізаційний аспект функціонування їх довгострокової пам’яті, сприяючи структурно-хронологічній компресії процесу прийняття повторного аналогічного рішення. Наголошено на деструктивному впливі денотативних і конотативних викривлень інформації про бренд науково-педагогічного працівника вишу на впевненість цільової аудиторії у достовірності ознак атрибутів цього бренду.

Посилання

1. Аакер Д. Создание сильных брендов. 2-е изд. Пер. с англ. С.А. Старова, Д.Д. Волкова, Л.Д. Загорского. Москва : Издательский дом Гребенникова, 2008. 440 с.
2. Аткинсон Р. Человеческая память и процесс обучения / общ. ред. Ю. М. Забродина, Б. Ф. Ломова; пер. с англ. Москва : Прогресс, 1980. 528 с.
3. Брокерт О.Р. Методичні аспекти інтерференції та її диференціація в іншомовному говорінні. Теоретичні питання культури, освіти і виховання. Київ, 2012. Вип. 45. С. 81–86.
4. Егорова Э.Н. Особенности интерференции на различных функциональных уровнях мнемической системы : автореф. дисс. ... канд. психол. наук : 19.00.01. Харьков, 1990. 16 с.
5. Іваницька О.В., Смирнов С.А., Біловус О.С. Вплив інформаційного середовища на прийняття рішень економічних суб’єктів: рефлексивний підхід. Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць. 2017. № 14. C. 476–482.
6. Кисіль С.Г. Продуктивність КЧП у зв’язку з типологічними властивостями нервової системи людини : автореф. дисс. ... канд. психол. наук : 19.00.01. Київ, 1994. 18 с.
7. Кондратьева О.Ж. Роль КВП в механизме зрительного поиска : автореф. дисс. ... канд. психол. наук : 19.00.02. Москва, 1986. 23 с.
8. Кужилєва О.В. Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів. Економічний вісник Донбасу. 2011. № 3 (25). С. 149–153.
9. Лёзер Ф. Тренировка памяти / под ред. Н. К. Корсаковой. Пер. с нем. К. М. Шоломия. Москва : Мир, 1979. 167 с.
10. Маринов С.А. Скорость обработки информации как функция объёма КВП: проверка нейрофизиологической модели в психологических опытах : автореф. дисс. ... канд. психол. наук : 19.00.02. Москва, 1988. 17 с.
11. Москаленко И.В. Извлечение информации из КВП: модель с нейрофизиологическими параметрами : автореф. дисс. ... канд. психол. наук : 19.00.02. Москва, 1989. 28 с.
12. Фарр Э. Как реклама создает капитал бренда. Роль рекламы в создании сильных брендов / под ред. Д. Ф. Джоунc. Москва, 2005. С. 252–270.
13. Хофман И. Активная память. Экспериментальные исследования и теории человеческой памяти / общ. ред. и предисл. Б. М. Величковского, Н. К. Корсаковой. Пер. с нем. К. М. Шоломия. Москва : Прогресс, 1986. 312 с.
14. Щербак А.А. Бренд как элемент социальной идентичности личности : диcс. ... канд. психол. наук : 19.00.05. Москва, 2015. 177 с.
15. Юник Д.Г. Виконавська надійність музикантів: зміст, структура і методика формування : монографія. Київ : ДАККіМ, 2009. 340 с.
16. Eichenbaum H. Learning and memory. New York. London : W.W. Norton Company, 2008. 438 p.
17. Mourali M., Yang Z., Pons F., Hassay D. Consumer power and choice deferral: The role of anticipated regret. International Journal of Research in Marketing. 2018. Vol. 35, No 1. P. 81–99.
18. Pennycook G., Cheyne J.A., Barr N., Koehler D.J., Fugelsang J. A. On the reception and detection of pseudo-profound bullshit. Judgment and Decision Making. 2015. Vol. 10, No 6. P. 549–563.
19. Warlopa L., Ratneshwarb S., van Osselaer S. M. J. Distinctive brand cues and memory for product consumption experiences. International Journal of Research in Marketing. March, 2005. Vol. 22. P. 27–44.
Опубліковано
2022-01-10
Як цитувати
Юник, І. Д. (2022). ЗАПАМ’ЯТОВУВАННЯ ЦІЛЬОВОЮ АУДИТОРІЄЮ АТРИБУТІВ БРЕНДУ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА ВИШУ. Педагогічні науки: теорія та практика, (3), 181-187. https://doi.org/10.26661/2786-5622-2021-3-25
Розділ
РОЗДІЛ VІ. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ