ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ СУБ’ЄКТІВ ІННОВАЦІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ

  • В.В. Ягоднікова
Ключові слова: взаємодія, педагогічна взаємодія, інтерактивна взаємодія, виховний процес

Анотація

У статті аналізується сутність педагогічної взаємодії, визначаються особливості та визначені шляхи організації педагогічної взаємодії суб’єктів інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи.

Посилання

1. Кан-Калик В.А. Педагогическое творчество / В.А. Кан-Калик, Н.Д. Никандров. – М. : Педагогика, 1990. – 144 с.
2. Гончар О. В. Педагогічна взаємодія як ключова складова гуманізації навчального процесу у вищому навчальному закладі / О.В. Гончар // Наукові записки. Серія : Педагогіка. – 2010. – № 2. – С.66-70.
3. Киричук О.В. Проблеми психології педагогічної взаємодії / О.В Киричук // Психологія. – К. : Освіта, 1991. – Вип. 37. – С.3 – 12.
4. Велитченко Л.К. Психологічні основи педагогічної взаємодії : автореф. дис… д-ра психол. наук : 19.00.07 / Л.К. Велитченко. – Київ, 2006. – 40 с.
5. Подберезський М.К. Характеристика особливостей педагогічної взаємодії / М.К. Подберезський // Вісник Дніпропетров. ун-ту ім. А.Нобеля (Серія «Педагогіка і психологія»). - 2011. - № 2. – С. 31-36.
6. Терещенко В.А. Формування психологічної готовності майбутніх учителів до інтерактивної взаємодії з учнями : дис. … канд. пед.наук : 19.00.07 / Терещенко В.А. – Кам’янець-Подільський, 2008. – 237 с.
Опубліковано
2023-06-08
Як цитувати
Ягоднікова, В. (2023). ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ СУБ’ЄКТІВ ІННОВАЦІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 63-68. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3250
Розділ
РОЗДІЛ II. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)