МОЗКОВИЙ ШТУРМ ЯК МЕТОД РЕАЛІЗАЦІЇ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

  • І.І. Козинець
Ключові слова: мозковий штурм, інноваційні технології, семінарсько-практичні заняття, методи мозкової атаки, творче мислення, генерування ідей

Анотація

У статті проаналізовано етапи мозкового штурму та його організаційні питання. Розглянуто генерацію ідей, правила обговорення ідей та їх аналіз. Подаються орієнтовні методики мозкового штурму, які можна використовувати під час проведення семінарсько-практичних занять із економічних дисциплін.

Посилання

1. Алексюк А. М. Загальні методи навчання / А. М. Алексюк, В. І. Помогайба. – К. : Вища школа, 2006. – 247 с.
2. Глазова О.М. «Мозковий штурм» як технологія колективної креативної творчості / О. М. Глазова // Вісник ІППО КУ ім. Бориса Грінченка. – 2008. – № 2. – С. 21–32.
3. Ковальчук Г.О. Активізація навчання в економічній освіті : навчальний посібник / Г. О. Ковальчук. – Вид. 2–ге, доп. – К. : КНЕУ, 2009. – 298 с.
4. Марченко К.С. Історія розробки мозкового штурму як одного з нестандартних методів прийняття господарських рішень / К. С. Марченко // Вісник ЖДТУ. – 2011. – № 3. – С. 236–237.
5. Панфилова А.П. Игровое моделирование в деятельности педагога / Панфилова А. П. – 3-е издание. – М. : Изд. центр «Академия», , 2008. – 368 с.
6. Рижиков В.С. Методика використання мозкового штурму на семінарських заняттях у професійній підготовці майбутніх юристів відповідно до професіографічного профілю / В. С. Рижиков // Збірник наукових праць КіМАУП. – 2011. – № 97. – С. 172–178.
7. Телемуха С.Б. Мозковий штурм як метод реалізації інтерактивного навчання / С. Б. Телемуха // Український науково-медичний молодіжний журнал. – 2014. – № 1. – С. 169–171.
8. Теслюк В.М. Використання методик мозкового штурму в економічному навчанні / В. М. Теслюк, М. П. Піщана // Вісник НУБіП України. – 2010. – № 6. – С. 40–49.
9. Шевчук С.В. Українська мова за професійним спрямуванням : Підручник / С. В. Шевчук, І. В. Клименко. – Вид. 2–ге, вип. – К. : Алерта, 2011. – 696 с.
Опубліковано
2023-06-08
Як цитувати
Козинець, І. (2023). МОЗКОВИЙ ШТУРМ ЯК МЕТОД РЕАЛІЗАЦІЇ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 188-195. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3268
Розділ
РОЗДІЛ V. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ