ЕВОЛЮЦІЯ ЖАНРІВ ФОРТЕПІАННОЇ МУЗИКИ В. КОСЕНКА
Ключові слова:
стиль, жанр, ритм, гармонія, динаміка, музична мова, фактура
Анотація
У статті аналізуються стилістико-формотворчі особливості фортепіанної музики В Косенка. У цьому контексті досліджуються насамперед колоритна й емоційно наснажена гармонічна мова, активний характеристичний ритм, широка палітра динамічних фарб його творів. Формування особливостей жанрово-стилістичного оновлення фортепіанної музики В.Косенка стали, з одного боку, засвоєння загальних закономірностей європейських мистецьких тенденцій, з іншого – суто національні особливості, які знайшли своє втілення в його творах, урізноманітнення способів та форм композиторського мислення.
Посилання
1. Алексеев А. Русская фортепианная музыка. Конец ХІХ – начало ХХ века / А. Алексеев – М. : Наука, 1969. – 342 с.
2. В.С. Косенко у спогадах сучасників : Зб. ст. / Упор. Косенко А.В. – К. : Муз. Україна, 1967. – 566 с.
3. Рукописні фонди ІМФЕ АН України, ф.8-12/170 В. – С.18.
4. Шурова Н. М. Вериківський / Н. Шурова – К. : Муз. Україна, 1972. – 51 с.
2. В.С. Косенко у спогадах сучасників : Зб. ст. / Упор. Косенко А.В. – К. : Муз. Україна, 1967. – 566 с.
3. Рукописні фонди ІМФЕ АН України, ф.8-12/170 В. – С.18.
4. Шурова Н. М. Вериківський / Н. Шурова – К. : Муз. Україна, 1972. – 51 с.
Опубліковано
2023-06-09
Як цитувати
Свірідовська, Л. (2023). ЕВОЛЮЦІЯ ЖАНРІВ ФОРТЕПІАННОЇ МУЗИКИ В. КОСЕНКА. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 21-26. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3275
Розділ
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ