ПРАКСЕОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ

  • В.А. Соловйов
Ключові слова: культура, музична культура, студент, праксеологія, ефективна підготовка, професійні знання, освіта

Анотація

У статті висвітлюються засоби якісного забезпечення ефективної підготовки висококласних фахівців, науково-практичні підходи до професійного засвоєння мистецьких дисциплін з метою формування музичної культури студентів. Характерними особливостями професійної підготовки музичних фахівців стало вдосконалення системи навчально-виховної роботи, впровадження нових технологій у навчальний процес. У наукових дослідженнях представлено ефективні науково-практичні підходи до професійного засвоєння мистецьких дисциплін з метою формування музичної культури студентів.

Посилання

1. Бондаренко Т. О. У задзеркаллі композиторської творчості: спостереження за творчістю студентів-виконавців / Т.О. Бондаренко // Часопис національної музичної академії України імені П.І. Чайковського. - 2011. - № 1 (10). – С. 87-100.
2. Котарбинский Т. Трактат о хорошей работе / Т. Котарбинский ; под ред. проф. Г. Х. Попова ; пер. с польск. Л. В. Васильева и В. И. Соколовского. – М. : Экономика, 1975. – 271 с.
3. Лернер И. Я. Дидактические основы методов обучения / И. Я. Лернер. – М. : Педагогика, 1981. – 186 с.
4. Локарєва Ю. В. Професійне становлення майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін : дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук : спец. 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Локарєва Ю.В. – Кіровоград, 2012. – 297 с.
5. Мельник О. П. Креативно-праксеологічний структурний компонент досвіду музично-просвітницької діяльності майбутнього вчителя музики / О. П. Мельник // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки . - 2013. - № 10(2). - С. 111-117.
6. Мельничук С. Ф. Розвиток музичного мислення в процесі виховання музиканта-виконавця / С. Ф. Мельничук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2012. - Вип. 5. - С. 113-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Ozfm_2012_5_26.pdf
7. Неменский Б. М. Мудрость красоты: О проблеме эстетического воспитания. Кн. для учителя / Б.М. Неменский . – М. : Просвещение, 1987. – 253 с.
8. Рюс Ж. Поступ сучасних ідей: Панорама новітньої науки / Ж. Рюс ; Пер. з фр. В. Шовкун. – К. : Основи, 1998. - 669 с.
9. Слуцький Є. Етюд до проблеми будування формально-праксеологічних засад економіки / Є. Слуцький ; пер. з нім. Б. О. Язловського // Зап. соц.-екон. від. УАН. — Т. 4. — К. : Укр. Акад. наук, 1926. — С. 165—175.
10. Черкасов В. Ф. Розвиток музично-педагогічної освіти в Україні (друга половина ХХ – початок ХХІ століть) : автореферат дис. на здоб. наук. ступ. доктора пед. наук : спец. 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки / В.Ф. Черкасов ; Інститут вищої освіти АПН України. – Київ, 2009. – 38 с.
Опубліковано
2023-06-09
Як цитувати
Соловйов, В. (2023). ПРАКСЕОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 33-39. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3278
Розділ
РОЗДІЛ II. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)