ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПРИ НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ
Ключові слова:
самостійна робота, мовний портфель, аналіз необхідних навичок, оцінка самостійної роботи, оцінювання професійної компетенції
Анотація
У статті розглядається проблема організації самостійної роботи студентів при вивченні англійської мови як другої іноземної; відзначається доцільність створення мовного портфоліо, описується його наповнення. Мовний портфоліо представлений як підтвердження досягнутого рівня мовної компетенції студентів. Відзначається важливість проведення аналізу необхідних навичок і проведення самооцінки отриманих студентом компетенцій.
Посилання
1. Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології / І.М. Дичківська. – К. : Академвидав, 2004. – 367 с.
2. Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / [наук. ред. укр. вид. С.Ю. Ніколаєва]. – К. : Ленвіт, 2003. – 73 с.
3. Пєхота О.М. Освітні технології : навч.-метод. посіб./ О.М.Пєхота, А.З. Кіктенко, О.М.Любарська та ін. – К. : А.С.К., 2004. –256 с.
4. Пінчук Л.М. Друга іноземна мова (англійська) : навчально-методичний посібник до самостійної роботи студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» професійних спрямувань «Мова і література (французька, іспанська, німецька)» і «Переклад (французька, німецька мови)» / Л.М.Пінчук. – Запоріжжя: ЗНУ, 2014. – 96 с.
5. Січкарук О. М. Інтерактивні методи навчання у вищій школі : навч.-метод. посіб. / О. М.Січкарук. – К. : Таксон, 2006. – 88 с.
6. Фіцула М. Вступ до педагогічної професії : навч.посіб. / Михайло Фіцула. – Тернопіль: Навч. книга, 2003. – 167 с.
7. Фіцула М.М. Сучасні технології навчання у вищому навчальному закладі / М. М. Фіцула // Педагогіка вищої школи : навч. посіб. / М. М. Фіцула. – К., 2010. – С. 230-280.
8. Щукин А.Н. Обучение иностранным языкам: теория и практика / А.Н. Щукин. – М. : Филоматис, 2007. – 475 с.
2. Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / [наук. ред. укр. вид. С.Ю. Ніколаєва]. – К. : Ленвіт, 2003. – 73 с.
3. Пєхота О.М. Освітні технології : навч.-метод. посіб./ О.М.Пєхота, А.З. Кіктенко, О.М.Любарська та ін. – К. : А.С.К., 2004. –256 с.
4. Пінчук Л.М. Друга іноземна мова (англійська) : навчально-методичний посібник до самостійної роботи студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» професійних спрямувань «Мова і література (французька, іспанська, німецька)» і «Переклад (французька, німецька мови)» / Л.М.Пінчук. – Запоріжжя: ЗНУ, 2014. – 96 с.
5. Січкарук О. М. Інтерактивні методи навчання у вищій школі : навч.-метод. посіб. / О. М.Січкарук. – К. : Таксон, 2006. – 88 с.
6. Фіцула М. Вступ до педагогічної професії : навч.посіб. / Михайло Фіцула. – Тернопіль: Навч. книга, 2003. – 167 с.
7. Фіцула М.М. Сучасні технології навчання у вищому навчальному закладі / М. М. Фіцула // Педагогіка вищої школи : навч. посіб. / М. М. Фіцула. – К., 2010. – С. 230-280.
8. Щукин А.Н. Обучение иностранным языкам: теория и практика / А.Н. Щукин. – М. : Филоматис, 2007. – 475 с.
Опубліковано
2023-06-09
Як цитувати
Пінчук, Л. (2023). ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПРИ НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 84-90. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3285
Розділ
РОЗДІЛ IV. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ