КОМУНІКАТИВНО-КОГНІТИВНЕ НАВЧАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО МОВЛЕННЯ ІНОЗЕМЦІВ
Ключові слова:
комунікативно-когнітивний підхід, професійне мовлення
Анотація
У статті розглянуто комунікативно-когнітивний підхід до навчання професійного мовлення іноземних студентів-медиків. Описано основні стратегічні лінії, тактики навчання професійного мовлення й обґрунтовано ефективність їх використання. Аналіз підходів до вирішення даної проблеми, дослідження способів і прийомів навчання професійного мовлення, визначення базових положень комунікативно-когнітивного навчання професійного мовлення, забезпечать методичними орієнтирами при створенні цілісної моделі навчання професійного спілкування.
Посилання
1. Кашкорова Г.П. Когнитивные аспекты образовательной деятельности / Г.П. Кашкорова // MegaLing’2007 Горизонти прикладної лінгвістики та лінгвістичних технологій: Доповіді міжнародної конференції. 24-28 вересня, 2007. – Сімферополь : ДиАйПи, 2007. – С. 56-57.
2. Николаенко С.В. Точки соприкосновения конгнитивистики и современной методики: урок русского языка как фрейм / С.В. Николаенко // Ученые записки Таврического национального университета им. В.И.Вернадского. – 2008. – Т. 21 (60). - № 2. – С. 123-127.
3. Манаенко Г.Н. Язык и когниция в коммуникации / Г.Н. Манаенко // MegaLing’2007 Горизонти прикладної лінгвістики та лінгвістичних технологій: Доповіді міжнародної конференції. 24-28 вересня, 2007. – Сімферополь : ДиАйПи, 2007. – С. 68-69.
4. Зимняя И.А. Психология обучения неродному языку / И.А. Зимняя. – М. : Рус.яз., 1989. – 219 с.
5. Васецкая Л.И. Базисные речевых интенции – определяющая составная коммуникативного содержания обучения профессиональной речи иностранных студентов-нефилологов / Л.И. Васецкая // Ученые записки Таврического национального университета им. В.И.Вернадского. – 2008. – Т. 21 (60). - № 2. – С. 50-56.
2. Николаенко С.В. Точки соприкосновения конгнитивистики и современной методики: урок русского языка как фрейм / С.В. Николаенко // Ученые записки Таврического национального университета им. В.И.Вернадского. – 2008. – Т. 21 (60). - № 2. – С. 123-127.
3. Манаенко Г.Н. Язык и когниция в коммуникации / Г.Н. Манаенко // MegaLing’2007 Горизонти прикладної лінгвістики та лінгвістичних технологій: Доповіді міжнародної конференції. 24-28 вересня, 2007. – Сімферополь : ДиАйПи, 2007. – С. 68-69.
4. Зимняя И.А. Психология обучения неродному языку / И.А. Зимняя. – М. : Рус.яз., 1989. – 219 с.
5. Васецкая Л.И. Базисные речевых интенции – определяющая составная коммуникативного содержания обучения профессиональной речи иностранных студентов-нефилологов / Л.И. Васецкая // Ученые записки Таврического национального университета им. В.И.Вернадского. – 2008. – Т. 21 (60). - № 2. – С. 50-56.
Опубліковано
2023-06-09
Як цитувати
Морозова, О. (2023). КОМУНІКАТИВНО-КОГНІТИВНЕ НАВЧАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО МОВЛЕННЯ ІНОЗЕМЦІВ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 116-122. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3290
Розділ
РОЗДІЛ V. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ