КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА СТУПЕНІ ВИМІРЮВАННЯ РІВНЯ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МИСТЕЦЬКОГО ПРОФІЛЮ
Ключові слова:
художньо-естетична компетентність, педагогічна діагностика, критерій, показник, рівень, майбутні фахівці мистецького профілю
Анотація
У статті охарактеризовано вимірювання рівня художньо-естетичної компетентності майбутніх фахівців мистецького профілю як проблему оцінки ефективності навчально-виховної діяльності коледжу мистецтв; відповідно до структури художньо-естетичної компетентності визначено чотири критерії її вимірювання - особистісний, навчальний, оціночний, творчий. Визначено показники та діагностичний інструментарій дослідження кожного критерію. Послуговуючись методикою шкалування, виокремлено три рівні сформованості художньо-естетичної компетентності майбутніх фахівців мистецького профілю – базовий (низький), достатній (середній) і творчий (високий).
Посилання
1. Гершунский Б.С. Педагогический прогноз: методология, теория и практика / Б.С. Гершунский. - К. : Вища школа, 1989. – 147 с.
2. Дубасенюк О.А. Діагностичний підхід як важлива умова професійної позиції вчителя / О.А. Дубасенюк, О.В. Вознюк // Методичні основи діагностики академічної обдарованості учнів (з урахуванням специфіки освітньо галузі) : матер. наук-практ.семінару. – К. : ІОД, 2011. – С. 74-81.
3. Игненкамп К. Педагогическая диагностика : Пер. с нем./ Карлхайнц Ингенкамп. — М. : Педагогика, 1991. — 240 с.
4. Кальней В.А. Технология мониторинга качества обучения в системе "учитель - ученик". Методическое пособие для учителя / В.А. Кальней, С.Е. Шишов. - М. : Педагогическое общество России, 1999. - 86 с.
5. Кірсанов В. В. Психолого-педагогічна діагностика : Підручник. / В.В. Кірсанов. - К. : «Альтерпрес», 2002. – 256 с.
2. Дубасенюк О.А. Діагностичний підхід як важлива умова професійної позиції вчителя / О.А. Дубасенюк, О.В. Вознюк // Методичні основи діагностики академічної обдарованості учнів (з урахуванням специфіки освітньо галузі) : матер. наук-практ.семінару. – К. : ІОД, 2011. – С. 74-81.
3. Игненкамп К. Педагогическая диагностика : Пер. с нем./ Карлхайнц Ингенкамп. — М. : Педагогика, 1991. — 240 с.
4. Кальней В.А. Технология мониторинга качества обучения в системе "учитель - ученик". Методическое пособие для учителя / В.А. Кальней, С.Е. Шишов. - М. : Педагогическое общество России, 1999. - 86 с.
5. Кірсанов В. В. Психолого-педагогічна діагностика : Підручник. / В.В. Кірсанов. - К. : «Альтерпрес», 2002. – 256 с.
Опубліковано
2023-06-09
Як цитувати
Покропивний, М. (2023). КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА СТУПЕНІ ВИМІРЮВАННЯ РІВНЯ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МИСТЕЦЬКОГО ПРОФІЛЮ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 122-128. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3291
Розділ
РОЗДІЛ V. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ