ПРОВЕДЕННЯ КОНСТАТУЮЧОГО ЕТАПУ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ ЩОДО ПЕРЕВІРКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ КВЕСТ-ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС
Ключові слова:
квест, квест-технологія, експеримент, підготовка
Анотація
У статті представлені перебіг та результати констатуючого етапу педагогічного дослідження «Підготовка вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти до впровадження квест-технології в професійній діяльності». Зазначено, що важливим завданням постає виховання громадянина нового типу з високим розвитком основних компетентностей. Проаналізовано формування готовності вчителів до використання квест-технології в професійній діяльності, що набуває ефективності за умови дотримання сукупності організаційно-педагогічних умов.
Посилання
1. Сокол І. М. Квест як сучасна інноваційна технологія навчання / І. М. Сокол // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. – Рівне : РДГУ, 2013. – Вип. 7 (50). – С. 168-171.
2. Сокол І. М. Впровадження квест-технології в освітній процес : [навч. посіб.] / І. М. Сокол. – Запоріжжя : Акцент Інвест-трейд, 2014. – 108 с.
3. Педагогика : учеб. пособие для пед. ин-тов / [Ю. К. Бабанский, В. А. Сластенин, Н. А. Сорокин и др.] ; под. ред. Ю. К. Бабанского. - 2-е изд., перераб. и доп. – М. : Просвещение, 1988. - 478 с.
4. Сердюков В.И. Актуальные вопросы организации и проведения педагогического эксперимента и пути их решения / В.И. Сердюков, Н.А. Сердюкова // Педагогическое образование в России. – 2013. - № 6. – С.84-90.
5. Яркова Т. А. Педагогическое исследование: организационно-управленческий аспект : [научно-метод. пособ.] / Т. А. Яркова, И. И. Черкасова. – Тобольск : ТГСПА им. Д. И. Менделеева, 2009. – 157 с.
2. Сокол І. М. Впровадження квест-технології в освітній процес : [навч. посіб.] / І. М. Сокол. – Запоріжжя : Акцент Інвест-трейд, 2014. – 108 с.
3. Педагогика : учеб. пособие для пед. ин-тов / [Ю. К. Бабанский, В. А. Сластенин, Н. А. Сорокин и др.] ; под. ред. Ю. К. Бабанского. - 2-е изд., перераб. и доп. – М. : Просвещение, 1988. - 478 с.
4. Сердюков В.И. Актуальные вопросы организации и проведения педагогического эксперимента и пути их решения / В.И. Сердюков, Н.А. Сердюкова // Педагогическое образование в России. – 2013. - № 6. – С.84-90.
5. Яркова Т. А. Педагогическое исследование: организационно-управленческий аспект : [научно-метод. пособ.] / Т. А. Яркова, И. И. Черкасова. – Тобольск : ТГСПА им. Д. И. Менделеева, 2009. – 157 с.
Опубліковано
2023-06-09
Як цитувати
Сокол, І. (2023). ПРОВЕДЕННЯ КОНСТАТУЮЧОГО ЕТАПУ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ ЩОДО ПЕРЕВІРКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ КВЕСТ-ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 128-137. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3292
Розділ
РОЗДІЛ V. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ