ПРИНЦИПИ АДАПТИВНОГО НАВЧАННЯ
Ключові слова:
адаптивне навчання, персоналізоване навчання, принцип, освіта, освітньо-виховна стратегія, студент
Анотація
Стаття з’ясовує шляхи ефективності освітньо-виховної стратегії в сучасному світі, визначаючи роль та місце адаптивного навчання. Показано, що для наведених у статті принципів адаптивної освіти загальною основою є індивідуалізація мислення та методологічне вміння підлаштовуватися під навчальні потреби студента. Можливість індивідуалізації навчання є однією з найголовніших переваг використання інформаційних технологій у якісно новому навчальному процесі.
Посилання
1. Бондар В. Адаптивне навчання студентів як передумова реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки вчителя / В. Бондар, І. Шапошнікова // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. – 2013. – № 11. – С. 36-41.
2. Зуева М.Л. Возможности использования адаптивной системы обучения для формирования ключевых компетенций / М.Л. Зуева // Вестник «Педагогика и психология». – 2014. – №5. – С. 1-6.
3. Лукина Е. Knewton: адаптивное обучение в действии, 2014 / Е. Лукина // Електронний ресурс: https://newtonew.com/overview/knewton-adaptivnoe-obuchenie-v-dejstvii
4. Прийма С.М. Особливості функціонування інтелектуальних адаптивних навчальних систем відкритої освіти дорослих / С.М. Прийма // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. – 2012. – №3. – С. 241-254.
5. Третьяков П.И. Адаптивное управление педагогическими системами : Уч. пособ. для студентов ВУЗов / П.И. Третьяков, С.Н. Митин, Н.Н. Бояринцева ; Под ред. П.И. Третьякова. – М. : Центр «Академия», 2003. – 368 с.
6. Федорук П. І. Адаптивна система дистанційного навчання та контролю знань на базі інтелектуальних Інтернет-технологій : монографія / П. І. Федорук ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. – Івано-Франківськ, 2008. – 326 c.
7. Шамова Т.И. Управление образовательным процессом в адаптивной школе / Шамова Т.И., Давиденко Т.М. – М. : Центр “Педагогический поиск”, 2001. – 384 с.
8. Brusilovsky P. Course Delivery Systems for the Virtual University / P. Brusilovsky, P. Miller // T. Tschang, T. Della Senta (Eds.) Access to Knowledge: New Information Technologies and the Emergence of the Virtual University. – Amsterdam: Elsevier Science. , 2001. – Рр. 167-206.). Available online at http://www2.sis.pitt.edu/~peterb/papers/UNU.html.
9. Brusilovsky P. Адаптивні і інтелектуальні освітні системи на основі Інтернет. Adaptive and Intelligent Web-based Educational Systems / P. Brusilovsky, C. Peylo // International Journal of Artificial Intelligence. – IOS Press Amsterdam. – Education Volume 13. – Issue 2-4. – April 2003. –Pр. 159-172.
10. Keller J. Existentialism and Education / J. Keller. – N.Y., 1964. – 203p.
11. Weiss D.J. Computerized Adaptive Testing for Effective and Efficient Measurement in Counseling and Education / D.J. Weiss // Measurement and Evaluation in Counseling and Development. – July 2004. – Vol. 37. – Рр. 70-84.
2. Зуева М.Л. Возможности использования адаптивной системы обучения для формирования ключевых компетенций / М.Л. Зуева // Вестник «Педагогика и психология». – 2014. – №5. – С. 1-6.
3. Лукина Е. Knewton: адаптивное обучение в действии, 2014 / Е. Лукина // Електронний ресурс: https://newtonew.com/overview/knewton-adaptivnoe-obuchenie-v-dejstvii
4. Прийма С.М. Особливості функціонування інтелектуальних адаптивних навчальних систем відкритої освіти дорослих / С.М. Прийма // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. – 2012. – №3. – С. 241-254.
5. Третьяков П.И. Адаптивное управление педагогическими системами : Уч. пособ. для студентов ВУЗов / П.И. Третьяков, С.Н. Митин, Н.Н. Бояринцева ; Под ред. П.И. Третьякова. – М. : Центр «Академия», 2003. – 368 с.
6. Федорук П. І. Адаптивна система дистанційного навчання та контролю знань на базі інтелектуальних Інтернет-технологій : монографія / П. І. Федорук ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. – Івано-Франківськ, 2008. – 326 c.
7. Шамова Т.И. Управление образовательным процессом в адаптивной школе / Шамова Т.И., Давиденко Т.М. – М. : Центр “Педагогический поиск”, 2001. – 384 с.
8. Brusilovsky P. Course Delivery Systems for the Virtual University / P. Brusilovsky, P. Miller // T. Tschang, T. Della Senta (Eds.) Access to Knowledge: New Information Technologies and the Emergence of the Virtual University. – Amsterdam: Elsevier Science. , 2001. – Рр. 167-206.). Available online at http://www2.sis.pitt.edu/~peterb/papers/UNU.html.
9. Brusilovsky P. Адаптивні і інтелектуальні освітні системи на основі Інтернет. Adaptive and Intelligent Web-based Educational Systems / P. Brusilovsky, C. Peylo // International Journal of Artificial Intelligence. – IOS Press Amsterdam. – Education Volume 13. – Issue 2-4. – April 2003. –Pр. 159-172.
10. Keller J. Existentialism and Education / J. Keller. – N.Y., 1964. – 203p.
11. Weiss D.J. Computerized Adaptive Testing for Effective and Efficient Measurement in Counseling and Education / D.J. Weiss // Measurement and Evaluation in Counseling and Development. – July 2004. – Vol. 37. – Рр. 70-84.
Опубліковано
2023-06-09
Як цитувати
Пішванова, В. (2023). ПРИНЦИПИ АДАПТИВНОГО НАВЧАННЯ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 178-183. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3299
Розділ
РОЗДІЛ VI. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ