РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПУ СИТУАТИВНОСТІ У ВИВЧЕННІ СТУДЕНТАМИ МОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ГРАМАТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ КАЗКИ

  • Н.М. Одегова
Ключові слова: граматична компетентність, принцип ситуативності, казка, умовно-комунікативна вправа, парна та групова форми роботи

Анотація

У статті досліджується питання забезпечення комунікативної спрямованості вправляння студентів у застосуванні засвоєних граматичних структур. Об’єктом детального вивчення є казка, яка розглядається як джерело мовленнєвих ситуацій. Автор указує на переваги казки як засобу реалізації принципу ситуативності під час формування граматичної компетентності, визначає умови ефективного використання казок як ілюстративного матеріалу і пропонує низку умовно-комунікативних, продуктивних вправ. Важлива роль відводиться парній та груповій формам роботи, що пояснюється характером комунікативних ситуацій, які, переважно, передбачають мовленнєву взаємодію між двома або декількома суб’єктами спілкування.

Посилання

1. Галушка Г. М. Формуємо соціокультурну компетенцію з допомогою казок / Г. М. Галушка. – Харків : Основа, 2008. – 95 с. – (Б-ка журн. “Англійська мова та література” ; Вип. 10 (70)).
2. Иванова Н. В. Методика драматизации сказки как средство развития коммуникативности младших школьников при обучении иностранному языку : дис. … кандидата пед наук : 13.00.02 / Иванова Наталья Викторовна. – М. , 2007. – 163 с.
3. Леонтьев А. А. Язык, речь, речевая деятельность / А. А. Леонтьев. – М. : Просвещение, 1969. – 214 с.
4. Малкина Н. А. Методика использования сказки в обучении дошкольников устной речи на английском языке : дис. … кандидата пед. наук : 13.00.02 / Малкина Наталия Александровна. – Санкт-Петербург , 1996. – 246 с.
5. Пассов Е. И. Коммуникативные упражнения (на материале немецкого языка) : пособие для преподавателей / Е. И. Пассов. – М. : Просвещение, 1967. – 100 с.
6. Пассов Е. И. Основы коммуникативной методики обучения иноязычному общению / Е. И. Пассов. – М. : «Русский язык», 1989. – 278 с.
7. Скалкин В. Л. Коммуникативные упражнения на английском языке / В. Л. Скалкин. – М. : Просвещение, 1983. – 128 с.
8. Скляренко Н. К. Навчання граматичних структур англійської мови в школі : посібник для вчителів / Н. К. Скляренко. – К. : Радянська школа, 1982. – 104 с.
9. Снегова С. В. Использование английской сказки в обучении английскому языку на начальной ступени обучения : дис. … кандидата пед. наук : 13.00.02 / Снегова Светлана Васильевна. – М. , 1994. – 144 с.
10. Турий Г. А. Работа с ситуативными упражнениями на немецком языке : пособие для учителей средней школы / Г. А. Турий, С. Г. Рашковецкая. – М. : Просвещение, 1979. – 96 с.
Опубліковано
2023-06-10
Як цитувати
Одегова, Н. (2023). РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПУ СИТУАТИВНОСТІ У ВИВЧЕННІ СТУДЕНТАМИ МОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ГРАМАТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ КАЗКИ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 67-74. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3310
Розділ
РОЗДІЛ II. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)