НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Ключові слова:
інформаційні технології, комп’ютерно зорієнтовані методи і засоби навчання, організаційні форми навчання
Анотація
У статті висвітлено науково-методичний аспект застосування інформаційних технологій у навчальному процесі вищої школи на заняттях з української мови професійного спрямування. Класифіковано й теоретично узагальнено комп’ютерно зорієнтовані методи і засоби навчання, при цьому зосереджено увагу на оптимальному поєднанні традиційних і комп’ютерно зорієнтованих методів і засобів навчання з огляду на їх використання у процесі вивчення української мови, досліджено організаційні форми роботи із застосуванням інформаційних технологій у вищій школі.
Посилання
1. Биков В. Ю. Теоретико-методологічні засади створення і розвитку сучасних засобів та е-технологій навчання / В.Ю.Биков // Розвиток педагогічної та психологічної наук в Україні 1992-2002 : зб. наук. праць до 10-річчя АПН України / АПН України. – Ч. 2. – Х. : ОВС, 2002. – С.182-199.
2. Інформаційні технології і засоби навчання : зб. наук.праць / за ред. В. Ю. Бикова, Ю. О. Жука / Інститут засобів навчання АПН України. – К. : Атіка, 2005. – 272 с.
3. Коваль Т. І. Підготовка викладачів вищої школи : інформаційні технології у педагогічній діяльності : навч.-метод. посіб. / Коваль Т.І., Сисоєва С.О., Сущенко Л.П. – К. : Вид. центр КНЛУ, 2009. – 380 с.
4. Моргун О. М. Комп’ютерний підручник як новий дидактичний засіб / О. М. Моргун, А.І.Підласий // Педагогіка і психологія. – 1994. – № 1. – С. 117-124.
5. Шерман М. І. Електронні засоби подання навчального матеріалу як компонент навчально-методичного комплексу / М.І.Шерман // Проблеми сучасного підручника: зб. наук. праць – К. : Пед. думка, 2003. ― Вип. 4. ― С. 42-46.
2. Інформаційні технології і засоби навчання : зб. наук.праць / за ред. В. Ю. Бикова, Ю. О. Жука / Інститут засобів навчання АПН України. – К. : Атіка, 2005. – 272 с.
3. Коваль Т. І. Підготовка викладачів вищої школи : інформаційні технології у педагогічній діяльності : навч.-метод. посіб. / Коваль Т.І., Сисоєва С.О., Сущенко Л.П. – К. : Вид. центр КНЛУ, 2009. – 380 с.
4. Моргун О. М. Комп’ютерний підручник як новий дидактичний засіб / О. М. Моргун, А.І.Підласий // Педагогіка і психологія. – 1994. – № 1. – С. 117-124.
5. Шерман М. І. Електронні засоби подання навчального матеріалу як компонент навчально-методичного комплексу / М.І.Шерман // Проблеми сучасного підручника: зб. наук. праць – К. : Пед. думка, 2003. ― Вип. 4. ― С. 42-46.
Опубліковано
2023-06-10
Як цитувати
Ясак, Т. (2023). НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 117-125. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3316
Розділ
РОЗДІЛ II. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)