ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Ключові слова:
моніторинг, якість, вищий навчальний заклад, студенти, освіта
Анотація
У статті проаналізовано моніторинг якості освіти у вищому навчальному закладі. Охарактеризовано сутність поняття „моніторинг”. Розглянуто цілі та завдання моніторингу якості освіти у вищому навчальному закладі. Проаналізовано різновиди моніторингу якості освіти у вищому навчальному закладі. Розглянуто систему показників моніторингу компетенцій випускників ВНЗ.
Посилання
1. Лукiнa Т. O. Мoнiтopинг якocтi ocвiти: тeopiя тa пpaктикa / Т. O. Лукiнa, O. O. Пaтpикєєвa – К. : Плeяди, 2005. – 112 c.
2. Майоров А.Н. Элементы педагогического мониторинга и региональных стандартов в управлении / А.Н. Майоров, Л.Б. Сахарчук, А.В. Сотов. – СПб : Изд-во СПГУПМ, 1992. - 79 с.
3. Освіта України. Нормативно-правові документи. – К. : Міленіум, 2001. – 428 с.
4. Реймерс Н.Ф. Природопользование. Словарь справочник / Н.Ф.Реймерс - М. : Мысль,1990. - С.637.
5. Силина С.П. Профессиографический мониторинг в педагогических вузах / С.П. Силина // Педагогика. - 2001. - № 7. - С. 47-53.
6. Xapкiвcькa A. A. Пopiвняльний aнaлiз ocвiтнix cтaндapтiв дeякиx кpaїн Євpoпи / A. A. Xapкiвcькa // Пeдaгoгiкa, пcиxoлoгiя тa мeдикo-бioлoгiчнi пpoблeми фiзичнoгo виxoвaння i cпopту. Нaукoвa мoнoгpaфiя зa peдaкцiєю пpoф. Єpмaкoвa C.C. – X. : XДAДМ (XXПI), 2008. – №12. – C.129 – 134.
7. Xpикoв Є. М. Мoнiтopинг зaдoвoлeнocтi cтудeнтiв дiяльнicтю вищoгo нaвчaльнoгo зaклaду / Є. М. Xpикoв // Нaукoвo-мeтoдичний aльмaнax. – №3, 2008 p. – Лугaнcьк-Cтaxaнoв : Aльмa-мaтep, 2008. – 304 c. – C.41 – 44.
2. Майоров А.Н. Элементы педагогического мониторинга и региональных стандартов в управлении / А.Н. Майоров, Л.Б. Сахарчук, А.В. Сотов. – СПб : Изд-во СПГУПМ, 1992. - 79 с.
3. Освіта України. Нормативно-правові документи. – К. : Міленіум, 2001. – 428 с.
4. Реймерс Н.Ф. Природопользование. Словарь справочник / Н.Ф.Реймерс - М. : Мысль,1990. - С.637.
5. Силина С.П. Профессиографический мониторинг в педагогических вузах / С.П. Силина // Педагогика. - 2001. - № 7. - С. 47-53.
6. Xapкiвcькa A. A. Пopiвняльний aнaлiз ocвiтнix cтaндapтiв дeякиx кpaїн Євpoпи / A. A. Xapкiвcькa // Пeдaгoгiкa, пcиxoлoгiя тa мeдикo-бioлoгiчнi пpoблeми фiзичнoгo виxoвaння i cпopту. Нaукoвa мoнoгpaфiя зa peдaкцiєю пpoф. Єpмaкoвa C.C. – X. : XДAДМ (XXПI), 2008. – №12. – C.129 – 134.
7. Xpикoв Є. М. Мoнiтopинг зaдoвoлeнocтi cтудeнтiв дiяльнicтю вищoгo нaвчaльнoгo зaклaду / Є. М. Xpикoв // Нaукoвo-мeтoдичний aльмaнax. – №3, 2008 p. – Лугaнcьк-Cтaxaнoв : Aльмa-мaтep, 2008. – 304 c. – C.41 – 44.
Опубліковано
2023-06-10
Як цитувати
Малихіна, В. (2023). ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 168-174. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3323
Розділ
РОЗДІЛ IV. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ