СУЧАСНІ МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗІ СТАРШОКЛАСНИКАМИ
Ключові слова:
сучасні методологічні підходи, майбутні вчителі інформатики, професійна підготовка, профорієнтаційна робота, старшокласники
Анотація
У статті розглянуто сучасні методологічні підходи в професійній підготовці майбутніх учителів інформатики до профорієнтаційної діяльності зі старшокласниками. Охарактеризовано особливості сучасних методологічних підходів у професійній підготовці. Визначено основні принципи та закономірності професійної підготовки майбутніх учителів інформатики до профорієнтаційної діяльності зі старшокласниками.
Посилання
1. Голомшток А. Е. Выбор профессии и воспитание личности школьников / А. Е. Голомшток. – М. : Педагогика, 1979. – 158 с.
2. Гавриш І. В. Теоретико-методологічні основи формування готовності майбутніх учителів до інноваційної професійної діяльності : дис. ... докт. пед. наук / Гавриш І. В. – Луганськ, 2006. – 572 с.
3. Климов Е. А. Как выбирать профессию. Изд. 2-е, доп. и дораб. / Е. А. Климов. – М. : Просвещение, 1990. – 159 с.
4. Климов Е. А. Психология профессионального самоопределения / Е. А. Климов – Ростов-на-Д. : Феникс, 1996. – 512 с.
5. Осадчий В. В. Педагогічні засади професійного консультування молоді засобами Інтернет : дис. ... к. пед. наук / Осадчий В. В. – Вінницький державний педагогічний університет імені М. Коцюбинського, 2005. – 159 с.
6. Xapкiвcькa A. A. Якicть ocвiти в кoнтeкcтi євpoпeйcькoгo вибopу Укpaїни / A. A. Xapкiвcькa // Нaукoвi зaпиcки. Cepiя : Пcиxoлoгo-пeдaгoгiчнi нaукии (Нiжинcький дepж. унiв. iм. М. Гoгoля) / зa.зaг. peд. пpoф. Є. I. Кoвaлeнкo. – Нiжин : Видaвництвo НДУ iм. М. Гoгoля, 2009. – № 2. – C. 5 – 10.
7. Янушкевич Ф. Технология обучения в системе высшего образования / Ф. Янушкевич. – М. : Высш. школа, 1986. – 135 с.
2. Гавриш І. В. Теоретико-методологічні основи формування готовності майбутніх учителів до інноваційної професійної діяльності : дис. ... докт. пед. наук / Гавриш І. В. – Луганськ, 2006. – 572 с.
3. Климов Е. А. Как выбирать профессию. Изд. 2-е, доп. и дораб. / Е. А. Климов. – М. : Просвещение, 1990. – 159 с.
4. Климов Е. А. Психология профессионального самоопределения / Е. А. Климов – Ростов-на-Д. : Феникс, 1996. – 512 с.
5. Осадчий В. В. Педагогічні засади професійного консультування молоді засобами Інтернет : дис. ... к. пед. наук / Осадчий В. В. – Вінницький державний педагогічний університет імені М. Коцюбинського, 2005. – 159 с.
6. Xapкiвcькa A. A. Якicть ocвiти в кoнтeкcтi євpoпeйcькoгo вибopу Укpaїни / A. A. Xapкiвcькa // Нaукoвi зaпиcки. Cepiя : Пcиxoлoгo-пeдaгoгiчнi нaукии (Нiжинcький дepж. унiв. iм. М. Гoгoля) / зa.зaг. peд. пpoф. Є. I. Кoвaлeнкo. – Нiжин : Видaвництвo НДУ iм. М. Гoгoля, 2009. – № 2. – C. 5 – 10.
7. Янушкевич Ф. Технология обучения в системе высшего образования / Ф. Янушкевич. – М. : Высш. школа, 1986. – 135 с.
Опубліковано
2023-06-10
Як цитувати
ГиркaІ. (2023). СУЧАСНІ МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗІ СТАРШОКЛАСНИКАМИ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 198-202. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3327
Розділ
РОЗДІЛ V. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ