ОЦІНКА ПОТРЕБ ДИТИНИ ТА ЇЇ СІМ’Ї: СУТНІСТЬ, ЗНАЧЕННЯ, КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ

  • Ж.В. Петрочко
Ключові слова: оцінка потреб, потреби дитини, батьківський потенціал, фактори сім’ї та середовища

Анотація

У статті розкривається сутність оцінки потреб дитини та її сім’ї. Представлено значення впровадження оцінки потреб клієнта на сучасному етапі розвитку соціальної й соціально-педагогічної роботи в Україні. Охарактеризовано теоретичні основи оцінки (теорія прив’язаності, відновлення, концепція сильних сторін).

Посилання

1. Діти у складних життєвих обставинах: соціально-педагогічне забезпечення прав : монографія / Ж. В. Петрочко. – Рівне : видавець О. Зень, 2010. – 368 с.
2. Оцінка потреб дитини та її сім’ї: від теорії до практики : навч. посіб. ; у 2-х ч. / І.Д. Звєрєва, З.П. Кияниця, В.О. Кузьмінський, Ж.В. Петрочко. – К. : Задруга, 2011. – Ч. 1. – 228 с.
3. Социологический энциклопедический словарь : [на русс., англ., нем., франц. и чешск. яз.] / ред.-коорд. – акад. Г. В. Осипов. – М. : Изд. НОРМА-ИНФРА, 2000. – 488 с.
4. Сучасний тлумачний словник української мови / [Уклад.Л. П. Олексієнко, О. Л. Шумейко] – К. : Кобза, 2004. – 544 с.
5. Філософський енциклопедичний словник / за ред. М. Т. Максименко. – К. : Абрис, 2002. – 742 с.
6. Шапар В. Б. Сучасний тлумачний психологічний словник / В. Б. Шапар. – Х. : Прапор, 2007. – 670 с.
Опубліковано
2023-06-12
Як цитувати
Петрочко, Ж. (2023). ОЦІНКА ПОТРЕБ ДИТИНИ ТА ЇЇ СІМ’Ї: СУТНІСТЬ, ЗНАЧЕННЯ, КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 75-81. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3353
Розділ
РОЗДІЛ II. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)