ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ У СТУДЕНТІВ-АГРАРІЇВ
Анотація
Здійснено опис і узагальнення поняття навчально-професійної мотивації. Розглянуто основні шляхи формування навчально-професійної мотивації при підготовці майбутніх фахівців аграрної галузі у ВНЗ. Окреслені підходи до формування навчально-професійної мотивації. Розглянута модель інноваційного навчання, зорієнтована на динамічні зміни особистості, як основа для формування навчально-професійної мотивації. Розкрита провідна роль позааудиторної роботи кафедр соціально-гуманітарних дисциплін у формуванні навчально-професійної мотивації майбутніх фахівців аграрної галузі. Розглянуті основні методи, форми та завдання позааудиторної діяльності студентів аграрного ВНЗ. Окреслені аспекти, що забезпечують вдосконалення загальної професійної підготовки. Автор виокремлює одним з головних завдань позааудиторної діяльності студентів формування професійних якостей та цінностей майбутніх аграріїв.
Посилання
2. Дудко Л. А. Роль інноваційних педагогічних технологій у становленні конкурентоспроможних спеціалістів [Електронний ресурс] / Л. А. Дудко // Мультиверсум : філософський альманах. – К. : Центр духовної культури. – 2004. – № 39. – Режим доступу : http://www.filosof.com.ua/Jornel/M_39/Dudko_1.htm.
3. Зеер Э.Ф. Психология профессий / Є. Ф. Зеер – М. : Академический проект, 2004. – 243с.
4. Зінченко В. О. Створення комплексу педагогічних умов для підвищення ефективності формування професійної спрямованості / В. О. Зінченко // Вісн. Луган. нац. пед. ун-ту ім. Тараса Шевченка. – 2007. – № 12. – Ч. 2. – С. 70-79.
5. Москвичев С. Г. Мотивация, деятельность и управление / С. Г. Москвичев. – Киев-Сан-Франциско, 2003. – 492 с.