ТЕХНОЛОГІЯ РОЗРОБЛЕННЯ СОЦІАЛЬНО СПРЯМОВАНОЇ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

  • Н.М. Благун
Ключові слова: Програма розвитку, технологія, заклад освіти, планування, управління

Анотація

У статті проаналізовано найбільш вживані технології розроблення програми розвитку закладу освіти. Запропоновано програму розвитку розглядати як нормативну модель діяльності педагогічного та учнівського колективів. Встановлено, що така модель детермінується інноваційною ідеєю та метою, окресленням провідного аспекта діяльності, кадровим і матеріально-технічним забезпеченням її реалізації.

Посилання

1. Національна доктрина розвитку освіти : Затв. Указом Президента України від 17 квіт. 2002 р. №347 // Освіта. – 2002. – 26 квіт.-1 трав. (№26). – С.2-4; Пед. і псих.проф. освіти. –2002.– №2.– С. 9-22.
2. Кондаков М.И. Теоретические основы школоведения / М. И. Кондаков.– М. : Педагогика, 1982. – 191 с.
3. Шелакін В. Циклограма навчального року середнього загальноосвітнього закладу / В. Шелакін, Н. Калантай, Н. Чепель // Директор школи, № 28 –31 (221–223), серпень, 2002. – 96 с.
4. Управління інноваційним розвитком загальноосвітнього навчального закладу: моделі, соціокультурні процеси, технології : наук.-метод. посіб. / [Л. М. Калініна, А. Ф. Остапенко, В. В. Лапінський, В. В. Літвинчук, В. В. Рогоза та ін.] ; за наук. ред. проф. Л. М. Калініної. – К. – Володимирець, 2011. – 560 с.
5. Палеха Ю.А. Ключі до успіху, або Організаційна та управлінська культура / Ю.А.Палеха // Навч.посіб. – К. : Вид-во Європейського ун-ту, 2002. – 337 с.
6. Васильченко Л.В. Управлінська культура і компетентність керівника / Л.В. Васильченко. – Х. ; Видавнича група «Основа», 2007. – 176 с.
7. Управление розвитием школы / Под ред. М. М. Поташника и В. С. Лазарева. – М. : Новая школа, 1995. – 462 с.
8. Островерхова Н. М. Парадигми управління авторськими закладами освіти / Н. М. Островерхова – К. : Глобус, 1998. – 274 с.
Опубліковано
2023-06-12
Як цитувати
Благун, Н. (2023). ТЕХНОЛОГІЯ РОЗРОБЛЕННЯ СОЦІАЛЬНО СПРЯМОВАНОЇ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 187-194. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3401
Розділ
РОЗДІЛ V. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ