МЕТОДИКА ПОБУДОВИ ІНДИВІДУАЛІЗОВАНОЇ ТРАЄКТОРІЇ НАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ

  • І.В. Савельєва
Ключові слова: дистанційне навчання, індивідуалізована траєкторія навчання, адаптивне навчання, семантичні зв’язки

Анотація

Актуальність матеріалу, викладеного у статті, зумовлена інтересом до створення індивідуалізованих траєкторій навчання в умовах масового потоку тих, кого навчають. При стандартній класно-урочній системі навчання вчитель не орієнтується на те, що учень вже знає, а використання особистісно-орієнтованого навчання дозволяє надати кожному учню необхідні тільки йому навчальні елементи для вивчення. У статті описана методика побудови індивідуалізованої траєкторії при використанні системи дистанційного навчання, яка враховує вхідні знання кожного учня.

Посилання

1. Черняева Э. П. Реализация индивидуальных образовательных траекторий студентов вузов в процессе использования электронного учебника: дис. на соискание ученой степени канд. пед. наук : спец. : 13.00.01 - общая педагогика, история педагогики и образования / Черняева Э.П. – Ставрополь, 2008. – 178 с.
2. Селевко Г.К. Современные образовательные технологии : Учебное пособие / Г.К. Селевко. - М. : Народное образование, 1998. – 256 с.
3. Унт И.Э. Индивидуализация и дифференциация обучения / И.Э. Унт – М. : Педагогика, 1990. – 192 с.
4. Углев В.А. О специфике индивидуализации обучения в автоматизированных обучающих системах / В.А. Углев // Философия образования. – 2010. – № 2. – С. 68-74.
5. Норенков И.П., Соколов Н.К. Синтез индивидуальных маршрутов обучения в онтологических обучающих системах / И.П. Норенков, Н.К. Соколов. –Информационные технологии. – 2009. – № 3. – С. 74-77
6. Савельєва І.В. Семантичний конспект в адаптивному дистанційному навчанні [Електронний ресурс] / І.В.Савельєва // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2012. – № 5 (31). – Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/722
7. Аванесов В. Применение заданий в тестовой форме и квантованных учебных текстов в новых образовательных технологиях / В. Аванесов. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://testolog.narod.ru/Theory76.html
8. Дуплик С.В. Модели педагогического тестирования [Электронный ресурс]. – Режим доступа : dupliksv.hut.ru/pauk/papers/testmodel.html
Опубліковано
2023-06-12
Як цитувати
Савельєва, І. (2023). МЕТОДИКА ПОБУДОВИ ІНДИВІДУАЛІЗОВАНОЇ ТРАЄКТОРІЇ НАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 266-273. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3412
Розділ
РОЗДІЛ V. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ