РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ВЧИТЕЛІВ В УМОВАХ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

  • В.Ю. Луніна

Анотація

Розвиток творчого потенціалу вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти як психолого-педагогічна проблема.

Опубліковано
2023-06-12
Як цитувати
Луніна, В. (2023). РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ВЧИТЕЛІВ В УМОВАХ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Педагогічні науки: теорія та практика, (3), 253-258. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3458
Розділ
РОЗДІЛ V. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ