СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ В УКРАЇНІ
Ключові слова:
соціальна педагогіка, професійна діяльність соціального педагога, інститути соціального впливу, функції соціальної педагогіки
Анотація
У статті розглядаються основні результати становлення соціальної педагогіки в Україні за двадцять років та визначаються шляхи її подальшого розвитку: визначення методологічних засад соціальної педагогіки, розробка її власних методів практичної діяльності та соціально-педагогічних досліджень, розробка технологій науково-дослідної та практичної діяльності; визначення базових модулів курсу «соціальна педагогіка» та розробка нової навчальної програми.
Посилання
1. Липский И.А. Социальная педагогика: методологический анализ: учеб. пособие / И.А.Липский. – М. : Сфера, 2004. – 320 с.
2. Никитина Л.Е. Педагогическое прогнозирование / Л.Е.Никитина, И.А.Липский, С.Н.Майорова-Щеглова. – М. : МПСИ, 2009. – 288 с.
2. Никитина Л.Е. Педагогическое прогнозирование / Л.Е.Никитина, И.А.Липский, С.Н.Майорова-Щеглова. – М. : МПСИ, 2009. – 288 с.
Опубліковано
2023-06-16
Як цитувати
Зверєва, І. (2023). СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ В УКРАЇНІ. Педагогічні науки: теорія та практика, (3), 18-21. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3522
Розділ
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ