ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ І НАПРЯМИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З ПРОБЛЕМНИМИ СІМ’ЯМИ

  • А.Й. Капська
Ключові слова: принципи, напрями, проблемні сім’ї, посередництво, соціальна реабілітація

Анотація

У статті розкриваються деякі аспекти соціально-педагогічної роботи з проблемними сім’ями. Зазначається, що особливість проблем диктує вибір напряму, за якими має здійснюватись робота фахівця.

Посилання

1. Безпалько О.В. Соціальна педагогіка: схеми, таблиці, коментарі: навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закл.] / О.В.Безпалько – К. : Центр учбової літератури, 2009. – 208 с.
2. Соціальна педагогіка: підручник / [за ред. проф. А.Й.Капської]. – К. : Слово, 2011. – 488 с.
3. Онищенко Ю.В. Насильство в сім'ї: стан та проблеми / Ю. В. Онищенко // Педагогіка толерантності. – 2001. – №3–4. – С. 39–47.
4. Сіданіч І. Культура взаємин батьків і дітей, її сутність і зміст / І. Сіданіч // Освіта і управління. – 2003. – №4. –109 с.
5. Социальная педагогика: курс лекций / [М. А. Галагузова, Ю. Н. Галагузова, Г. Н. Штинова и др.]. – М. : Владос, 2000. – 297 с.
6. Кравченко Т. Сучасна сім’я у вимірі її вартостей / Т. Кравченко // Рідна школа. – 2002. – №1.– С. 15–17.
7. Соціальний супровід сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах: метод. посіб. / [І. Д. Зверева, B. О. Кузьмінський, Ж. В. Петрочко та ін.]. – К. : Держсоцслужба, 2006. – 104 с.
Опубліковано
2023-06-16
Як цитувати
Капська, А. (2023). ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ І НАПРЯМИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З ПРОБЛЕМНИМИ СІМ’ЯМИ. Педагогічні науки: теорія та практика, (3), 22-25. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3523
Розділ
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ