ІГРОТЕРАПІЯ В СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

  • К.О. Літвін
Ключові слова: особистість, ігротерапія, емоції, емоційний стан, дошкільний вік, корекційна діяльність

Анотація

У статті вивчається ігротерапія як напрям професійної діяльності соціального педагога з дітьми дошкільного віку.

Посилання

1. Альбицкий В.Ю. Дети-сироты: медико-организационные проблемы / В. Ю. Альбицкий, А. И. Ибрагимов, Т. А. Гасиловская // Материалы IX съезда педиатров России. Детское здравоохранение России: стратегия развития. – М. : Просвещение, 2001. – С. 56–60.
2. Выготский Л.С. Коллектив как фактор развития аномального ребенка / Л.С. Выготский // Вопросы дефектологии. – 1991. – № 3. – С.5–29.
3. Выготский Л.С. Собр. соч. : в 6 т. / Л.С. Выготский. – М. : Педагогика, 1983. – . – Т. 5.: Основы дефектологии. – 1983. – 367 с.
4. Деркач А.А. Психология развития личности: развитие познавательных способностей / А. А. Деркач, В. С. Лазаренко. – Луганск : Шлях, 1998. – 383 с.
5. Дерябі В.С. Почуття, потяги, емоції / В. С. Дерябі. – Львів : Таїр, 1987. – 201 с.
6. Зеньковский В.В. Психология детства / В. В. Зеньковський. – М. : Академия, 1996. – 342 с.
7. Методичні рекомендації щодо вдосконалення утримання та виховання дітей у дитячих інтернатних закладах на принципах, що базуються на Конвеції ООН про права дитини / [Л. С. Волинець, О. Г. Антонова-Турченко, І. Б. ванова та ін.]. – К. : Студцентр, 1988. – 187 с.
8. Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии / С. Л. Рубинштейн. – СПб., М., X., Мн. : Питер, 1999. – 712 с. – (Мастера психологии).
9. Швейцар Й. Турбота про дитину / Й. Швейцар. – Полтава : Авіценум, 1990. – 327 с.
Опубліковано
2023-06-16
Як цитувати
Літвін, К. (2023). ІГРОТЕРАПІЯ В СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 30-36. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3560
Розділ
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ