МЕХАНІЗМИ ВЗАЄМОДІЇ ФАХІВЦІВ ОСВІТНІХ УСТАНОВ У ВИРІШЕННІ ПИТАНЬ ЗБЕРЕЖЕННЯ І ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ'Я УЧНІВ

  • В.С. Петрович
Ключові слова: здоров’я, збереження і зміцнення здоров'я учнів, функціональні обов’язки, взаємодія фахівців освітніх установ

Анотація

У статті висвітлено зміст діяльності педагогічних працівників різних категорій щодо збереження і зміцнення здоров'я дітей, розкрито умови та механізми взаємодії між ними у вирішенні цих питань.

Посилання

1. Абаскалова Н. П. Системный подход в формировании здорового образа жизни субъектов образовательного процесса «школа-вуз»: монография / Н. П. Абаскалова – Новосибирск : Изд. НГПУ, 2001. – 316 с.
2. Апанасенко Г.Л. Медицинская валеология / Г. Л. Апанасенко, Л. А. Попова – Киев : Здоровье, 1998. – 248 с.
3. Бойченко Т. Валеологія в школі і вдома: роль батьків у формуванні, збереженні і зміцненні здоров'я підлітків: посібник для батьків / Т. Бойченко, Н. Колотій, А. Царенко – К. : Логос, 1999. – 87 с.
4. Відповідальне ставлення до здоров’я: теорія та технології : монографія / П. М. Гусак, Н. В. Зимівець, В. С. Петрович. – Луцьк : ВАТ «Волин. обл. друк.», 2009. – 220 с.
5. Глоссарий терминов по вопросам укрепления здоровья [Электронный ресурс] / Всемирная организация здоровья. – Женева, 1998. – 48 с. Режим доступа : www.who.int/topics/ru.
6. Горащук В. П. Формирование культуры здоровья школьников (теория и практика) : монография / В. П. Горащук. – Луганск : Альма-матер, 2003. – 376 с.
7. Григоренко В.Г. Научно-практические основы развития психофизических способностей человека в норме и патологии / В. Г. Григоренко. – Одесса : ЮУПУ им. К. Д. Ушинского, 2002. – 102 с.
8. Касаткин В.Н. Комплексная программа здоровья в школе / В. Н. Касаткин // Школа здоровья. – 2000. – № 3. – С. 2–15.
9. Колбанов В.В. Валеология: Основные понятия, термины и определения. 2 изд. / В. В. Колбанов. – СПб., 2000. – 135 с.
10. Міжгалузева комплексна програма «Здоров’я нації на 2002 – 2011 рр. – К. : МОЗ, 2002. – 88 с.
11. Омельченко С. О. Взаємодія соціальних інститутів суспільства у формуванні здорового способу життя дітей та підлітків: монографія / С. О. Омельченко. – Луганськ : Альма-матер, 2007.– 352 с.
12. Тихомирова Л.Ф. Теоретико-методические основы здоровьесберегающей педагогики : монография / Л.Ф. Тихомирова ; под ред. проф. М.И. Рожкова. – Москва –Ярославль, 2004. – 240 с.
Опубліковано
2023-06-16
Як цитувати
Петрович, В. (2023). МЕХАНІЗМИ ВЗАЄМОДІЇ ФАХІВЦІВ ОСВІТНІХ УСТАНОВ У ВИРІШЕННІ ПИТАНЬ ЗБЕРЕЖЕННЯ І ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ’Я УЧНІВ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 78-85. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3572
Розділ
РОЗДІЛ II. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)