ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ (З ДОСВІДУ ЗАПОРІЗЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ)

  • О.Г. Бондар
Ключові слова: навчально-виховний процес, професійна підготовка, технології навчання

Анотація

У статті обґрунтовується необхідність пошуків шляхів удосконалення навчально-виховного процесу у виші. Висвітлюється проблема підвищення рівня професійної підготовки студентів у виші. Розглядається досвід Запорізького національного університету щодо вдосконалення навчально-виховного процесу.

Посилання

1. Абдулина О.А. Общепедагогическая подготовка учителя в системе высшего педагогического образования: уч. пособ. / О.А. Абдулина. – М. : Просвещение, 1990. – 250 с.
2. Педагогічні технології у неперервній професійній освіті: монографія / С.О. Сисоєва, А.М. Алексюк, та ін.; [за ред. С.О. Сисоєвої]. – К. : ВІПОЛ, 2001. – 502 с.
3. Вершинін П.П. Розвиток творчогомислення студентів на аудиторних заняттях / П.П. Вершинін, В.В. Заліщук, В.С. Потапчик // Нові технології навчання. – К., 2000. – Вип. 27. – С. 141–143.
4. Коваленко О.Е. Методика професійного навчання. Тестові завдання для самостійної роботи: навчальний посібник для студентів інженерно-педагогічних спеціальностей / О.Е. Коваленко, Є.В. Шматков – Х. : ЧП «Штрих», 2005. – 163 с.
5. Зязюн І.А . Педагогічна майстерність / І.А. Зязюн. – К . : Вища школа, 1997. – 217 с.
6. Компетентнісно орієнтована освіта: досвід, проблеми, перспективи // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції у м. Донецьку, 5-6 листопада 2008р.: російською та українською мовами. – У 3-х томах. – Том 3. – Донецьк : Каштан, 2008. – 402 с.
Опубліковано
2023-06-16
Як цитувати
Бондар, О. (2023). ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ (З ДОСВІДУ ЗАПОРІЗЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ). Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 119-124. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3579
Розділ
РОЗДІЛ IV. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ