ІМІТАЦІЙНО-ІГРОВИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ІНОЗЕМНІЙ МОВІ В УМОВАХ ПЕДУНІВЕРСИТЕТУ

  • С.А. Смолова
Ключові слова: модель, імітаційно-ігровий підхід, навчання

Анотація

У статті аналізується можливість використання імітаційно-ігрового підходу до навчання студентів іноземній мові в умовах університету. Розкривається його сутність, дидактичні можливості, форми, методи і умови реалізації у практиці вишів.

Посилання

1. Вербицкий А.А. Концепция знаково-контекстного обучения в вузе / А.А.Вербицкий // Вопросы психологии. –1987. – № 5. – С.31–39.
2. Гузик Т.А. Педагогические условия использования принципа ролевой перспективы в учебном процессе высшей школы : дис. … канд. пед. наук. 13.00.04 / Т. А. Гузик. – Кривой Рог, 1997. – 184 с.
3. Кондрашова Л.В. Высшая педагогическая школа и Болонский процесс: реалии и перспективы / Л. В. Кондрашова. – Кривой Рог : КГПУ, 2006. – С.338–344.
Опубліковано
2023-06-16
Як цитувати
Смолова, С. (2023). ІМІТАЦІЙНО-ІГРОВИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ІНОЗЕМНІЙ МОВІ В УМОВАХ ПЕДУНІВЕРСИТЕТУ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 162-167. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3588
Розділ
РОЗДІЛ IV. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ