ДІАГНОСТИКА РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ КРЕАТИВНОСТІ В МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ

  • В.В. Боксгорн
Ключові слова: пошукова активність, рівні педагогічної творчості, рівні сформованості професійної креатиності у майбутніх соціальних педагогів, професійна креативність соціального педагога

Анотація

У статті розглянуто питання, щодо рівнів сформованості професійної креативності в майбутніх соціальних педагогів.

Посилання

1. Бабанский Ю.К. Избранные педагогические труды / Ю. К. Бабанський. – М. : Педагогика, 1989 – 378 с.
2. Кан-Калик В.А. Педагогическое творчество / В. А. Кан-Калик, Н. Д. Никандров. – М. : Педагогика, 1990. – 144 с.
3. Сисоєва С.О. Педагогічна творчість: монографія / С. О. Сисоєва. – X.–К. : Каравела, 1998. – 150 с.
4. Бружукова Н.М. Система подготовки будущих учителей начальных классов к педагогическому творчеству: дис ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Н. М. Бружукова. – Грозный, 1993. – 185 с.
5. Канбекова Р.М. Интенсификация профессиональной подготовки учителя начальных классов в педагогическом институте: дис ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Р. М. Канбекова. – Казань, 1990. – 256 с.
6. Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. Социальная психология научного коллектива / [под ред. М.Г. Ярошевского]. – М. : Просвещение, 1987. – 712 с.
Опубліковано
2023-06-16
Як цитувати
Боксгорн, В. (2023). ДІАГНОСТИКА РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ КРЕАТИВНОСТІ В МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 171-176. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3590
Розділ
РОЗДІЛ V. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ