ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ АГРОНОМІВ
Ключові слова:
професійна готовність, професійне становлення, компетентність, шляхи формування, агроном
Анотація
У статті вивчається проблема формування професійної готовності майбутніх агрономів. Формування професійної готовності й компетентності розглядається як один із складників розвитку професійного становлення фахівців.
Посилання
1. Амеліна С.М. Компетентнісний підхід до професійної підготовки майбутніх інженерів / С.М. Амеліна // Педагогічний альманах: збірник наукових праць / [редкол. В.В. Кузьменко (голова) та ін.]. – Херсон : РІПО, 2010. – Вип. 5. – С. 78–83.
2. Виговська С.В. Професійне становлення студенток у вищих аграрних навчальних закладах: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / С.В.Виговська. – Тернопільський національний педагогічний університет ім. Володимира Гнатюка. – Тернопіль, 2006. – 20 с.
3. Вища освіта України і Болонський процес: навч. посіб. / [М.Ф.Степко, Я.Я.Болюбаш, В.Д.Шинкарук та ін.] ; за ред. В.Г.Кременя. – К. : Освіта, 2004. – 384 с.
4. Зеер Э.Ф. Модернизация профессионального образования: компетентностный подход / Зеер Э.Ф., Павлова А.М., Сыманюк Э.Э. – М., 2005. – 216 с.
5. Молчанов С.Г. Профессиональная компетентность и система повышения квалификации педагогических и управленческих работников [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.lib.csu.ru/vch/5/2001_01/008.pdf.
6. Ортинський В.Л. Педагогіка вищої школи: навч. посіб. / В.Л. Ортинський. – К. : Центр учбової літератури, 2009. – 472 с.
7. Педагогика: большая современная энциклопедия / [сост. Рапацевич Е.С.]. – Мн. : Современное слово, 2005. – 720 с.
8. Фіцула М.М. Педагогіка / М.М. Фіцула. – Тернопіль : Навчальна книга. – Богдан, 2003. – 192 с.
9. Хоменко М.П. Організаційно-методичне забезпечення практичної підготовки студентів техніко-технологічних спеціальностей у вищих аграрних навчальних закладах: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / М.П. Хоменко. – Національний аграрний ун-т. – К., 2005. – 22 с.
2. Виговська С.В. Професійне становлення студенток у вищих аграрних навчальних закладах: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / С.В.Виговська. – Тернопільський національний педагогічний університет ім. Володимира Гнатюка. – Тернопіль, 2006. – 20 с.
3. Вища освіта України і Болонський процес: навч. посіб. / [М.Ф.Степко, Я.Я.Болюбаш, В.Д.Шинкарук та ін.] ; за ред. В.Г.Кременя. – К. : Освіта, 2004. – 384 с.
4. Зеер Э.Ф. Модернизация профессионального образования: компетентностный подход / Зеер Э.Ф., Павлова А.М., Сыманюк Э.Э. – М., 2005. – 216 с.
5. Молчанов С.Г. Профессиональная компетентность и система повышения квалификации педагогических и управленческих работников [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.lib.csu.ru/vch/5/2001_01/008.pdf.
6. Ортинський В.Л. Педагогіка вищої школи: навч. посіб. / В.Л. Ортинський. – К. : Центр учбової літератури, 2009. – 472 с.
7. Педагогика: большая современная энциклопедия / [сост. Рапацевич Е.С.]. – Мн. : Современное слово, 2005. – 720 с.
8. Фіцула М.М. Педагогіка / М.М. Фіцула. – Тернопіль : Навчальна книга. – Богдан, 2003. – 192 с.
9. Хоменко М.П. Організаційно-методичне забезпечення практичної підготовки студентів техніко-технологічних спеціальностей у вищих аграрних навчальних закладах: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / М.П. Хоменко. – Національний аграрний ун-т. – К., 2005. – 22 с.
Опубліковано
2023-06-16
Як цитувати
Курбатова, Ю. (2023). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ АГРОНОМІВ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 197-199. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3595
Розділ
РОЗДІЛ V. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ