ЗМІСТОВА СТРУКТУРА МОДЕЛІ ЕКОЛОГО-КРЕАТИВНОЇ ПIДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ВНЗ

  • Т.В. Саєнко
Ключові слова: модель, креативність, еколого-креативна підготовка, екологічна компетентність

Анотація

Інноваційна модель збалансованого розвитку вимагає становлення високотехнологічних виробництв, підвищення техніко-технологічного рівня усіх галузей економіки, інтенсифікації і модернізації освітянської системи, здатної забезпечити діяльнісно-відповідальну еколого-креативну підготовку студентів технічних спеціальностей ВНЗ, що допоможе майбутнім фахівцям творчо керуватися у практичній площині науковими положеннями екологічної компетентності, яка має переважати нині у загальній фаховій компетентності.

Посилання

1. Андрущенко В. П. Основні тенденції розвитку вищої освіти України на рубежі століть / В.П. Андрущенко // Вища освіта України. – 2001. – № 1. – С. 13.
2. Білик Л.І. Теоретико-методичні основи формування екологічної відповідальності студентів у системі виховної роботи вищого технічного навчального закладу: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня докт. пед. наук: спец. 13.00.04 « Теорія і методика професійної освіти» / Л.І. Білик. – Черкаси, 2005. – 51 с.
3. Білявський Г.О. Нові концептуальні підходи до розвитку екологічної освіти в Україні на початку ХХІ ст. / Г.О. Білявський, В.М. Боголюбов // Наукові записки НУКМА. – Спец. випуск. – 2000. – т.18. – С. 300–305.
4. Громадська оцінка екологічної політики в Україні: доповідь українських громадських екологічних організацій. – К., 2003. – 140 с.
5. Задорский В. Концепция устойчивого развития и экологизации Украины / В. Задорский // Конструктивная экология и бизнес. – 1998. – № 1–2.
6. Кисельов М.М. Концептуальні виміри екологічної свідомості / [М.М. Кисельов, В.Л. Деркач, А.В. Толстоухов та ін.]. – К. : Видавець ПАРАПАН, 2003. – 308 с.
7. Концепція сталого розвитку України. Проект: наук. керівн. Кухар В.П., Данилишин Б.М. // Україна: прогрес на шляху сталого розвитку. – К. : ЗАТ «НІЧЛАВА», 2002. – С. 196–220.
8. Кремень В. Наукове забезпечення вищої освіти України в ХХІ столітті / В. Кремень // Вища освіта України. – 2001. – №1. – С.10.
9. Лук’янова Л.Б. Екологічна освіта у професійно-технічних навчальних закладах: теоретичний і практичний аспекти. Монографія. / Л.Б. Лук’янова. – К. : Міленіум, 2006. – 250 с.
10. Философия: Учебное пособие для студентов вузов. – К. : Фіта, 1994. – 383 с.
11. Шевчук В.Я. Екологічне управління: підручник для студентів екологічних спеціальностей ВНЗ / [В.Я. Шевчук, Ю.М. Саталкін, Г.О. Білявський та ін.]. – К. : Либідь, 2004. – 430 с.
12. Шевчук В.Я. Основи професійного навчання з екологічної політики і управління: навч.-метод. посіб. / [В.Я. Шевчук, Г.О. Білявський, Ю.М. Саталкін та ін.]. – К. : Геопринт, 2002. – 78 с.
13. Sustainable Churches. Nachhaltigkeitsmanagement. Sustainability Management EMAS – plus. – DBU, 2005. – 13 s.
Опубліковано
2023-06-16
Як цитувати
Саєнко, Т. (2023). ЗМІСТОВА СТРУКТУРА МОДЕЛІ ЕКОЛОГО-КРЕАТИВНОЇ ПIДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ВНЗ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 205-210. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3597
Розділ
РОЗДІЛ V. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ