ЦІННІСНИЙ КОМПОНЕНТ У СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНО-ЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА

  • В.А. Волкова
Ключові слова: професійно-етична культура, гуманістичні цінності, соціальний педагог, цінності-цілі, цінності-засоби

Анотація

Професійно-етична культура соціального педагога розглядається як система професійно-моральних цінностей, що стали внутрішніми переконаннями особистості і виконують аксіологічну, регулятивну, нормативну, виховну функції. У структурі професійно-етичної культури системоутворюючим виступає аксіологічний компонент, що розкриває професійно-етичну культуру соціального педагога як сукупність педагогічних цінностей.

Посилання

1. Битинас Б. Процесс воспитания. Приобщение к ценностям / Битинас Б. – К. : Момент, 1995. – 72 с.
2. Бутківська Т.В. Ціннісний вимір соціалізації учнів / Т.В. Бутківська // Педагогіка і психологія. – 1997. – №1. – С. 130–137.
3. Ващенко Л.Ф. Формирование оценочного компонента профессиональной деятельности у будущих учителей: дис… канд. пед. наук : 13.00.01 / Л.Ф. Ващенко. – Одесса, 1996. – 160 с.
4. Дубасенюк О.А. Ціннісне відношення до професіоналізму виховної діяльності / О.А. Дубасенюк // Нові технології виховання: зб. наук. статей / [відповід. ред. С.В. Кириленко]. – К. : ІСДО, 1995. – С. 145–154.
5. Милославский Ю.А. Саморегуляция и активность личности в юношеском возрасте / Милославский Ю.А. – М. : Педагогика, 1991. – 152 с.
6. Шиян О.М. Аутопедагогическая компетентность учителя / О.М. Шиян // Педагогика. – 1999. – С. 63–68.
Опубліковано
2023-06-19
Як цитувати
Волкова, В. (2023). ЦІННІСНИЙ КОМПОНЕНТ У СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНО-ЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 17-21. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3603
Розділ
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ