ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО- ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ
Ключові слова:
професійне становлення, самовизначення майбутнього фахівця, професійно-педагогічна культура, майбутній соціальний педагог
Анотація
Для сучасної педагогічної науки актуальним є вивчення тенденцій розвитку соціальної освіти в міжнародному освітньому просторі та їх вплив на систему освіти України. Освоєння зарубіжного досвіду професійної підготовки соціальних працівників/соціальних педагогів вимагає об’єктивної та всебічної оцінки, оскільки за ним стоять традиції, що відрізняються від українських. Формуванню професійно-педагогічної культури майбутніх фахівців соціальної сфери в різних країнах світу присвячена наша стаття.
Посилання
1. Видишко Н.В. Професійна підготовка майбутніх соціальних працівників у коледжах Канади: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Видишко. – Вінниця, 2010. – 250 с.
2. Видишко Н.В. Основи підготовки фахівців із соціальної роботи в коледжах Канади / Н.В. Видишко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. – Випуск 22 / редкол.: І.А. Зязюн (голова) та ін. – Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2009. – С.27.
3. Віннікова Л.В. Система підготовки соціальних працівників у вищих навчальних закладах США : автореф. дис. канд. пед. наук : спец. 13.00.05 «Соціальна педагогіка» / Л.В. Віннікова. – Луганськ, 2003. – 22 с.
4. Микитенко Н.О. Професійна підготовка соціальних працівників в університетах Канади: дис… канд. пед. наук : 13.00.04 / Н.О. Микитенко. – Львів, 2006. – С.104.
5. Собчак Н. Зміст і форми професійної підготовки соціальних працівників у системі неперервної освіти США : автореф. дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.04 / Н.Собчак. – Тернопіль, 2004. – 21 с.
6. Фалинська З.З. Практична підготовка майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах: дис… канд. пед. наук: 13.00.04 / З.З. Фалинська. – Вінниця, 2006. – 191 с.
7. Sideon R. Comments on the Structure and Formes of Social Work Knowledge // Social Work and Social Sciences Review. – 1989 – 1990. – № 1 (1). – P. 29–44.
2. Видишко Н.В. Основи підготовки фахівців із соціальної роботи в коледжах Канади / Н.В. Видишко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. – Випуск 22 / редкол.: І.А. Зязюн (голова) та ін. – Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2009. – С.27.
3. Віннікова Л.В. Система підготовки соціальних працівників у вищих навчальних закладах США : автореф. дис. канд. пед. наук : спец. 13.00.05 «Соціальна педагогіка» / Л.В. Віннікова. – Луганськ, 2003. – 22 с.
4. Микитенко Н.О. Професійна підготовка соціальних працівників в університетах Канади: дис… канд. пед. наук : 13.00.04 / Н.О. Микитенко. – Львів, 2006. – С.104.
5. Собчак Н. Зміст і форми професійної підготовки соціальних працівників у системі неперервної освіти США : автореф. дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.04 / Н.Собчак. – Тернопіль, 2004. – 21 с.
6. Фалинська З.З. Практична підготовка майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах: дис… канд. пед. наук: 13.00.04 / З.З. Фалинська. – Вінниця, 2006. – 191 с.
7. Sideon R. Comments on the Structure and Formes of Social Work Knowledge // Social Work and Social Sciences Review. – 1989 – 1990. – № 1 (1). – P. 29–44.
Опубліковано
2023-06-19
Як цитувати
Гомонюк, О. (2023). ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО- ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 22-27. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3604
Розділ
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ