РОЗВИТОК НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАГІСТРІВ У ПРОЦЕСІ ЛЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ

  • О.А. Маковська
Ключові слова: лекція, навчально-пізнавальна діяльність, магістри, розвивальне навчання

Анотація

У статті висвітлено актуальні проблеми навчально-пізнавальної діяльності магістрантів педагогічного університету спеціальності «Соціальна педагогіка» у процесі лекційних занять.

Посилання

1. Ващенко Г. Загальні методи навчання: підруч. для педагогів / Г. Ващенко. – К. : Укр. видавнича спілка, 1997. – 415 с.
2. Земке Р., Земке С. Вчитися ніколи не пізно? / Земке Рон, Земке Сьюзен // Навчання дорослих (інтерактивні методи викладання). – Львів, 1998. – С. 1.
3. Артемова Л.В. Педагогіка і методика вищої школи: навч.-метод. посібник для викладачів, аспірантів, студентів магістратури / Артемова Л.В. – К. : Кондор, 2008. – 272 с.
4. Алексюк А.М. Педагогіка вищої освіти України. Історія. Теорія / Алексюк А.М. – К. :Либідь, 1998. – 558 с.
5. Лузан П.Г. Методи і форми організації навчання у вищій аграрній школі: [навч. посіб.] / Лузан П. Г. – К. : Аграрна освіта, 2003. – 224 с.
6. Хилько Є.Є. Технологія розвивального навчання у професійній підготовці майбутніх соціальних педагогів / Є.Є. Хилько // Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) / [за заг. ред. Є. І. Коваленко]. – Ніжин: Видавництво НДУ ім. М. Гоголя, 2009. – № 6. – Ч. 2. – С. 188–191.
Опубліковано
2023-06-19
Як цитувати
Маковська, О. (2023). РОЗВИТОК НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАГІСТРІВ У ПРОЦЕСІ ЛЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 47-50. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3608
Розділ
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ