ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ У СУЧАСНИХ УМОВАХ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ

  • М.М. Марій
Ключові слова: інноватика, компетентність,інтерактивне навчання, тренінг, дискусія, медіа-культура

Анотація

У статті розглядаються питання застосування інноваційних педагогічних технологій у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери. Йдеться про найбільш ефективні форми інтерактивного навчання. Приділено увагу застосуванню компетентнісного підходу в навчальному процесі.

Посилання

1. Бондаренко З.П. Зміст і технології підготовки студентів до волонтерської роботи / З.П. Бондаренко // Соціальна педагогіка: теорія і практика. – 2009. – № 2. – С. 37–51.
2. Бондаренко З.П. Модель організації волонтерської роботи в умовах вищого навчального закладу / З.П. Бондаренко // Соціальна педагогіка: теорія і практика. – 2007. – № 4. – С. 50–59.
3. Бондаренко О. Експериментальна перевірка застосування мультимедійних технологій у навчальному процесі з педагогічних дисциплін / О. Бондаренко // Рідна школа. – 2009. – № 8–9. – С. 50–53.
4. Дєдов Є. Професійна підготовка майбутніх соціальних працівників до менеджменту соціальної роботи як педагогічна проблема / Є. Дєдов // Соціальна педагогіка: теорія і практика. – 2007.– № 2. – С. 88–94.
5. Грищенко С. Самоактуалізація – основна умова формування досвіду самостійної практичної діяльності майбутніх соціальних педагогів / С. Грищенко // Рідна школа .– 2010.– № 6.– С. 27–30.
6. Доброскок І. До проблеми підготовки магістрів соціальної педагогіки / І.Доброскок // Рідна школа. – 2010. – № 3. – С. 39–42.
7. Доброскок І. Організація самостійної роботи магістрів соціальної педагогіки у процесі їхньої фахової підготовки / І.Доброскок // Рідна школа. – 2010. – № 1–2. – С. 42–43.
8. Ковальчук І.А. Методи інтерактивного навчання майбутніх соціальних педагогів / І. А. Ковальчук // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2010. – № 4. – С.82–87.
9. Концепція наукової, науково-технічної та інноваційної політики в системі вищої освіти // Освіта України. – 2001. – № 23. – С. 3.
10. Кремень В.Г. Освіта і наука в Україні – інноваційні аспекти. Стратегія. Реалізація. Результати / КременьВ. Г. – К. : Грамота, 2005. – 448 с.
11. Локшин В. Формування професійної компетентності майбутніх менеджерів соціокультурної сфери у ВНЗ / В. Локшин // Рідна школа. – 2010. – №11.– С.45–49.
12. Матвієнко О.В. Створення моделі спеціаліста на засадах теорії освітньої інноватики / О. В. Матвієнко // Педагогіка і психологія. – 2004. – № 3. – С. 44–52.
13. Муртазаєва Є.М. Індивідуально-творчий розвиток майбутніх педагогів / Є.М.Муртазаєва // Педагогіка і психологія. – 2004. – № 3. – С. 69–76.
Опубліковано
2023-06-19
Як цитувати
Марій, М. (2023). ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ У СУЧАСНИХ УМОВАХ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 51-56. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3609
Розділ
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ