ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ

  • І.М. Палько
Ключові слова: міжкультурна толерантність, професійна підготовка, соціальний педагог, системний підхід, синергетичний підхід, партисипативний підхід, аксіологічний підхід, акмеологічний підхід, культурологічний підхід, цивілізаційний підхід, діалоговий підхід, діяльнісний підхід, особистісно-орієнтований підхід

Анотація

У статті представлено аналіз основних методологічних підходів до вивчення проблеми професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у контексті формування міжкультурної толерантності.

Посилання

1. Якса Н.В. Концептуальні положення професійної педагогічної освіти в аспекті полікультурності / Н.В. Якса // Українська полоністика. – Житомир, 2009. – Вип. 6. – С. 87–98. – (Серія «Педагогічні дослідження»).
2. Гуренко О.І. Проблема професійної підготовки майбутнього соціального педагога в сучасних соціокультурних умовах : полікультурний аспект [Електронний ресурс] / О. Гуренко // Збірник Наукових праць Бердянського державного педагогічного університету, 2009. – № 4. – С. 153–161. – (Серія «Педагогічні науки»). – Режим доступу до журн.: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/znpbdpu/ped/2009_4/ gurenko.pdf.
3. Янкина Н.В. Межкультурная толерантность как компонент межкультурной коммуникации / Н. Янкина // Вестник Оренбургского государственного университета. – 2006. – Т. 1. – С. 82–88. – (Серия «Гуманитарные науки»).
4. Гуренко О.І. Теоретико-методичні засади виховання етнічної толерантності в майбутніх соціальних педагогів [Електронний ресурс] / О. Гуренко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. – 2008. – № 14. – С. 36–39. – (Серія «Педагогіка. Соціальна робота»). – Режим доступу до журн. : http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Nvuu/Ped/2008_14/hurenko.pdf.
5. Вайнола Р.Х. Особистісний розвиток майбутнього соціального педагога в процесі професійної підготовки : [монографія] / Вайнола Р.Х. ; за ред. С.О. Сисоєвої. – Запоріжжя : Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр, 2008. – 460 с.
6. Тодорцева Ю.В. Педагогіка толерантності: [метод. рекомендації] / Тодорцева Ю.В. – О. : СВД Черкасов М.П., 2004. – 89 с.
7. Якса Н.В. Професійна підготовка майбутніх вчителів: теорія і методика міжкультурної взаємодії в умовах Кримського регіону : [монографія] / Якса Н.В. – Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2008. – 568 с.
8. Карпенко О.Г. Професійна підготовка соціальних працівників в умовах університетської освіти: науково-методичний та організаційно-технологічний аспекти : [монографія] / Карпенко О.Г. ; за ред. С. Я. Харченко. – Дрогобич : Коло, 2007. – 374 c.
9. Ткачова Н.О. Аксіологічний підхід до організації педагогічного процесу в загальноосвітньому навчальному закладі / Н.О. Ткачова. – Луганськ : ЛНПУ ім. Т.Г. Шевченка, 2006. – 300 с.
10. Реан А.А. Акмеология личности / А. А. Реан // Психологический журнал. – Т. 21. – 2000. – №3. – С. 88–95.
11. Професійно-педагогічна світа : сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку : [монографія] / [Дубасенюк О. А., Антонова О. Є., Вітвицька С. С., Сидорчук Н. Г., Спірін О. М., Якса Н. В. та
ін.] ; за заг. ред. проф. О. А. Дубасенюк. – Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2008. – 396 с.
Опубліковано
2023-06-19
Як цитувати
Палько, І. (2023). ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 60-65. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3611
Розділ
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ