КУРС «ОСНОВИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ» ЯК ПЕДАГОГІЧНА УМОВА ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

  • Г.О. Першко
Ключові слова: інклюзивна освіта, соціальний педагог, діти з особливостями психофізичного розвитку

Анотація

У статті охарактеризовано курс «Основи інклюзивної освіти», який сприяє формуванню готовності майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному закладі.

Посилання

1. Білецька Л. Інклюзивне навчання: перші кроки на Україні / Л. Білецька, І. Білецька // Дошкільне виховання. – 2007. – № 4. – С. 12–15.
2. Інклюзивна школа: особливості організації та управління: навч.-метод. посіб. / [Колупаєва А.А., Софій Н.З., Найда Ю.М. та ін.] ; за заг. ред. Л.І. Даниленко. – К. : ФОП Придатченко П.М., 2007. – 128 с.
3. Колупаєва А. А. Інклюзивна освіта: реалії та перспективи: монографія / Колупаєва А.А. – К.: Самміт-Книга, 2009. – 272 с.
4. Методичне забезпечення діяльності педагогічних працівників дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів щодо роботи з дітьми, які мають особливості психофізичного розвитку: наук.- метод. посіб. / [за ред. Н.І. Клокар, О.В. Чубарук]. – Біла Церква : КОІПОПК, 2006. – 121 с.
5. Сабат Н. Соціально-педагогічний аспект інклюзивного навчання / Н. Сабат // Соціальний педагог. – 2008. – № 3. – С. 42–46.
Опубліковано
2023-06-19
Як цитувати
Першко, Г. (2023). КУРС «ОСНОВИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ» ЯК ПЕДАГОГІЧНА УМОВА ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 73-75. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3613
Розділ
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ