АРТ-ПЕДАГОГІКА В ПІДГОТОВЦІ СОЦІАЛЬНОГО ГУВЕРНЕРА ДО СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ З ВАДАМИ РОЗВИТКУ

  • С.Р. Хлєбік
Ключові слова: гуманістичний підхід, особистісно-орієнтований процес ,соціальний гувернер, арт-педагогіка, арт-терапія, соціалізація дітей з вадами розвитку

Анотація

У статті розглянуто теоретико-методичні засади використання арт-педагогіки в підготовці соціальних гувернерів до соціалізації дітей з вадами розвитку в умовах домашнього виховання, проаналізовано роль мистецтва та художньої діяльності в соціальному становленні дітей з обмеженими можливостями в умовах домашнього виховання.

Посилання

1. Артпедагогика и арттерапия в специальном образовании / [Медведева Е.А., Левченко И.Ю., Комиссарова Л.Н., Добровольская Т.А.]. – М. : Академия, 2001. – 248 с.
2. Булатова, О.С. Арт-педагогический подход в образовании / Булатова О.С. – Тюмень : Изд-во ТГУ, 2004. – 230 с.
3. Таранова, Е.В. Артпедагогический практикум по работе с дошкольниками: игры, упражнения, занятия / Таранова Е.В. – Ставрополь : Ставропольсервисшкола, 2003. – 95 с.
4. Шевченко, Ю.С. Принципы арттерапии и артпедагогики в работе с детьми и подростками / Ю.С. Шевченко, А.В. Крепица. – Балашов : Изд-во Балашов. пед. ин-та, 1998. – 53 с.
Опубліковано
2023-06-19
Як цитувати
Хлєбік, С. (2023). АРТ-ПЕДАГОГІКА В ПІДГОТОВЦІ СОЦІАЛЬНОГО ГУВЕРНЕРА ДО СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ З ВАДАМИ РОЗВИТКУ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 104-107. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3620
Розділ
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ