ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ФУНКЦІОНУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ «СІМ’Я–ШКОЛА»

  • Ю.Є. Зубцова
Ключові слова: взаємодія, діяльність, патріотичні якості, соціально-педагогічні умови, формування

Анотація

У статті розглядається система роботи з формування патріотичних якостей молодших школярів у навчальний та позаурочний час. Автором пропонуються форми та методи ефективної взаємодії батьків та педагогів з розвитку патріотизму учнів початкової школи. Обґрунтовуються соціально-педагогічні умови, що сприяють ефективній діяльності з розвитку патріотичних якостей всіх учасників навчально-виховного процесу.

Посилання

1. Бех І. Д. Психологічні джерела виховної майстерності: навч. посіб. / Бех І.Д. – К. : Академвидав, 2009. – 248 с.
2. Карпенчук С. Г. Теорія і методика виховання: навч.посіб. / Карпенчук С.Г. – К. : Вища школа, 1997. – 304 с.
3. Методика воспитательной работы: уч. пособ. для студ. пед.уч-щ / [Коротов В.М., Гордин Л.Ю., Гордин А.Ю., Жуков В.В.] ; под ред. В.М.Коротова. – М. : Просвещение, 1990. – 175 с.
4. Созонов В.П. Организация воспитательной работы в классе / Созонов В.П. – М. : Центр «Педагогический поиск», 2000. – 160 с.
5. Савченко О.Я. Сімейне виховання. Молодші школярі / Савченко О.Я. – К. : Рад.школа, 1979. – 141 с.
Опубліковано
2023-06-19
Як цитувати
Зубцова, Ю. (2023). ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ФУНКЦІОНУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ «СІМ’Я–ШКОЛА». Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 129-135. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3626
Розділ
РОЗДІЛ II. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)