ПРОБЛЕМА СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ВПЛИВУ МОТИВАЦІЇ НА САМОВИЗНАЧЕНІСТЬ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ПРОФЕСІЇ

  • О.О. Левченко
Ключові слова: соціальна значимість, самовизначення, система, фасилітативний підхід, дії, цінності, мотивація

Анотація

Автор розкриває підготовку майбутніх фахівців гуманітарної сфери – вчителя школи, психолога, викладача вищої школи, управлінця – на рівні самовизначення й фасилітативних дій. Важливо в складній динамічній системі «професійного самовизначення» в межах фасилітативного підходу не згубити систему управління та організацію професійної орієнтації учнівської молоді.

Посилання

1. Бал Г.О. Сучасний гуманізм і освіта : соціально-філософський та психолого-педагогічні аспекти / Бал Г.О. – Рівне : Ліста-М, 2003. – 128 с.
2. Горальський А. Теорія творчості / Анджей Горальський ; [пер. з поль. О. Гірний]. – Львів : Каменяр: Warszawa : Universitas rediviva, 2002. – 144 с.
3. Елканов С.Б. Основы профессионального самовоспитания будущего учителя: учеб. пособ. для студ. пед. ин-тов / Елканов С.Б. – М. : Просвещение, 1989. – 189 с.
4. Зязюн І.А. Педагогіка і психологія професійної освіти: результати досліджень і перепективи: зб. наук. пр. / [за ред. І.А. Зязюна та Н.Г. Ничкало]. – К. : Міленіум, 2003. – 680 с.
5. Ильин Е.Л. Мотивы человека : теория и методы изучения / Ильин Е.Л. – К. : Вища школа, 1998. – 291 с.
6. Коротяев Б.И. Новый психолого-педагогический проект воспитательно-учебного процесса : [монография] / Борис Иванович Коротяев, Виктория Витальевна Третьяченко. – Луганск : Глобус, 2004. – 192 с.
7. Левченко О.О. Професійна культура майбутнього викладача: компетентнісний та фасилітативний підходи як важливі складові в комплексі гуманітарної освітньої парадигми / О.О. Левченко // Освіта на Луганщині. – № 1(32). – 2010. – С. 70–76.
8. Мудрик A.B. Время поисков и решений, или старшеклассникам о них самих : кн. для учащихся / Мудрик A.B. – М. : Прогресс, 1990. – 191 с.
9. Нагорний Б.Г. Студентство і сучасність / Нагорний Б.Г., Яковенко М.Л., Яковенко А.В. – К. : Арістей, 2005. – 164 с.
10. Орбан-Лембрик Л.Е. Психологія управління: навч. посібник / Орбан-Лембрик Л.Е. – Івано-Франківськ : Плай, 2001. – 695 с.
11. Пряжников Н.С. Соотношение понятий «личностные самоопределения» и «профессиональное самоопределение» / Пряжников Н.С. – Ек-бург : Бук-пресс, 1994. – 184 с.
12. Сорочан Т.М. Професіоналізм та компетентність у контексті післядипломної освіти / Т.М. Сорочан // Освіта на Луганщині. – 2010. – № 2(33), – С. 7–12.
13. Сухомлинский В.А. Мудрая власть коллектива / Василий Александрович Сухомлинский. – М. : Педагогика, 1975. – 128 с.
14. Харченко С.Я. Методологические проблемы профессиональной подготовки социального педагога / С.Я. Харченко; [за заг. ред. С.Я. Харченка та О.Ол. Левченка] // Вершини творчості. – Луганськ : Вид-во Луганського держаного педагогічного університету, 1999. – 172 с.
15. Якса Н.В. Педагогічні теорії, системи, технології : [Курс лекцій. Ч. 1]. / Якса Н.В. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2005. – 180 с.
Опубліковано
2023-06-19
Як цитувати
Левченко, О. (2023). ПРОБЛЕМА СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ВПЛИВУ МОТИВАЦІЇ НА САМОВИЗНАЧЕНІСТЬ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ПРОФЕСІЇ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 143-147. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3629
Розділ
РОЗДІЛ II. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)