РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ПІДГОТОВКИ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ВИБОРУ ПРОФЕСІЇ В УМОВАХ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ

  • Л.О. Турчина
Ключові слова: професійна орієнтація, педагогічні умови, вибір професії, профільне навчання, самостійний вибір професії

Анотація

У статті «Результати експериментального дослідження педагогічних умов підготовки старшокласників до вибору професії в умовах профільного навчання» (філія Республіканського вищого навчального закладу «Кримський гуманітарний університет» (м. Ялта) у м. Армянську) розглядаються аспекти професійної орієнтації в процесі підготовки старшокласників до вибору професії. Акцентується увага на педагогічних умовах, які сприяють вибору професії, і місці в соціальній структурі суспільства. Дається аналіз результатів спеціально організованої роботи по впровадженню комплексу педагогічних умов, що сприяє ефективному формуванню готовності старшокласників до вибору професії в умовах профільного навчання. Автор аналізує сучасну наукову і навчально-методичну літературу з даної проблеми.

Посилання

1. Афанасьева Н.В. Профориентационный тренинг для старшеклассников «Твой выбор» / Афанасьева Н.В., Малухина Н.В., Паншина М.Г. – СПб. : Речь, 2007. – 366 с.
2. Беликов, В.А. Теоретические основы решения педагогических проблем / Владимир Александрович Беликов. – Магнитогорск : МГПИ, 1999. – 41 с.
3. Голомшток А. Е. Методика изучения учащихся в целях профориентации / А.Е. Голомшток // Школа и производство. – 1994. – №2. – С. 86 – 88.
4. Грабарь М.И. Применение математической статистики в педагогических исследованиях. Непараметрические методы / М. И. Грабарь, К. А. Краснявская. – М. : Педагогика, 1977. – 135 с.
5. Климова Т.Е. Развитие научно-исследовательской культуры учителя. Теоретический аспект : монография / Татьяна Егоровна Климова. – Магнитогорск : МаГУ, 2001. – 226 с.
6. Краснянская К.А. Применение математической статистики в педагогических исследованиях / К. А. Краснянская, М. И. Грабарь. – М.: Педагогика, 1977. – 210 с.
7. Кыверялг А.А. Методы исследования в профессиональной педагогике / А. А. Кыверялг. – Таллин : Валгус, 1980. – 334 с.
8. Овчарова Р.В. Справочная книга школьного психолога / Раиса Викторовна Овчарова. – М. : Просвещение, 1993. – 352 с.
9. Усова А.В. Формирование у школьников научных понятий в процессе обучения / Антонина Васильевна Усова. – М. : Педагогика, 1986. – 171 с.
10. Юрцева Л.Я. О мотивах учебной деятельности по различным учебным предметам / Любовь Яковлевна Юрцева. – Волгоград, 1976. – 73 с.
Опубліковано
2023-06-19
Як цитувати
Турчина, Л. (2023). РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ПІДГОТОВКИ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ВИБОРУ ПРОФЕСІЇ В УМОВАХ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 224-230. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3646