ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТВОРЧОГО САМОВИЯВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА-ЖУРНАЛІСТА
Ключові слова:
творчість, самовиявлення, самореалізація, особистість, навчально-виховний процес, студенти-журналісти
Анотація
У статті подається визначення поняття "творче самовиявлення" на основі аналізу тлумачення означеного поняття філософами, психологами, педагогами. Вказуються основні шляхи, що сприяють творчому самовиявленню студента-журналіста у навчально-виховному процесі.
Посилання
1. Асмолов А.Г. Личность как предмет психологического исследования.- М.: Изд-во МКУ, 1984.- 104 с.
2. Бэкон Ф. Сочинения в 2-х томах.- М; 1977.- Т.I.- 567 с.
3. Бех І.Д. Наукові засади створення особистісно орієнтованих виховних технологій // Початкова школа.- 1997.- №9.- С. 4-8.
4. Великий тлумачний словник сучасної української мови / Уклад. І голов. ред. В.Т.Бусел. – К.; Ірпінь: ВТФ «Перун», 2001. – 1440с.
5. Войтко В.И. Личностно-ролевой подход к построению учебно-воспитательного процесса // Вопросы психологии.- 1981.- № 3.-С.69-78.
6. Гегель Г. Сочинения.- Т.4. - М.-. Л.,1934- 440 с.
7. Гончаренко С. Український педагогічний словник.- К.: Либідь, 1997.- 376 с.
8. Коган Л.Н. Цель и смысл жизни человеяа.- М.: Мысль, 1984.- 252 с.
9. Козубовська І.В. Формування особистості в педагогічній спадщині Г.Сковороди // Початкова школа.- 1996.- №5.- С.40-42.
10. Концептуальні засади гуманітарної освіти в Україні (вища школа)” Рішення колегії МО України 24.12.95 р. №13/4-8 // Інформаційний збірник Міністерства освіти України.- 1996.- №6. - С.2-3.
11. Лещенко М.П. Педагогіка "щастя і поезії дитячого життя" // Педагогіка і психологія.- 1998.- №1. - С.54-58.
12. Лукреций. О природе вещей.- М..:1978.- 127 с.
13. Мариньчак С. Спробуйте знайти красу і в бур'янах // Рідна школа.- 1997.- №9. - С.3-6.
14. Маслоу А. Самоактуализация личности й образование / Пер. с англ. Г.А.Балла: Институт психологии АПН Украины и др- К., Донецк, 1994. - 52 с.
15. Основи психології: Підручник / За заг. редакціє О.В. Киричука, В.А.Роменця.- М.: Либідь, 1996.- 631 с.
16. Пекелис В.Д. Твои возкожности, человек. Изд. 4-е, перераб. и доп.- М.: Знание, 1984.- 272 с.
17. Петровский А.В., Яровевский М.Г. История и теория психологии.- Ростов-на-Дону: Изд-во "Феникс", 1996. - Т.2. - 416 с.
18. Рубинштейн С.Л. Проблемы общей психологии.- М., 1973. - 424 с.
19. Сухомлинський В.О. Народження громадянина. Вибрані твори в 5 т.- К.: Рад. школа, 1977.- Т.3. - С.283-582.
20. Сухомлинський В.О. Як виховати справжню людину. Вибрані твори в 5 т.- К.: Рад. школа, 1976.- Т.2. - С.149-416.
2. Бэкон Ф. Сочинения в 2-х томах.- М; 1977.- Т.I.- 567 с.
3. Бех І.Д. Наукові засади створення особистісно орієнтованих виховних технологій // Початкова школа.- 1997.- №9.- С. 4-8.
4. Великий тлумачний словник сучасної української мови / Уклад. І голов. ред. В.Т.Бусел. – К.; Ірпінь: ВТФ «Перун», 2001. – 1440с.
5. Войтко В.И. Личностно-ролевой подход к построению учебно-воспитательного процесса // Вопросы психологии.- 1981.- № 3.-С.69-78.
6. Гегель Г. Сочинения.- Т.4. - М.-. Л.,1934- 440 с.
7. Гончаренко С. Український педагогічний словник.- К.: Либідь, 1997.- 376 с.
8. Коган Л.Н. Цель и смысл жизни человеяа.- М.: Мысль, 1984.- 252 с.
9. Козубовська І.В. Формування особистості в педагогічній спадщині Г.Сковороди // Початкова школа.- 1996.- №5.- С.40-42.
10. Концептуальні засади гуманітарної освіти в Україні (вища школа)” Рішення колегії МО України 24.12.95 р. №13/4-8 // Інформаційний збірник Міністерства освіти України.- 1996.- №6. - С.2-3.
11. Лещенко М.П. Педагогіка "щастя і поезії дитячого життя" // Педагогіка і психологія.- 1998.- №1. - С.54-58.
12. Лукреций. О природе вещей.- М..:1978.- 127 с.
13. Мариньчак С. Спробуйте знайти красу і в бур'янах // Рідна школа.- 1997.- №9. - С.3-6.
14. Маслоу А. Самоактуализация личности й образование / Пер. с англ. Г.А.Балла: Институт психологии АПН Украины и др- К., Донецк, 1994. - 52 с.
15. Основи психології: Підручник / За заг. редакціє О.В. Киричука, В.А.Роменця.- М.: Либідь, 1996.- 631 с.
16. Пекелис В.Д. Твои возкожности, человек. Изд. 4-е, перераб. и доп.- М.: Знание, 1984.- 272 с.
17. Петровский А.В., Яровевский М.Г. История и теория психологии.- Ростов-на-Дону: Изд-во "Феникс", 1996. - Т.2. - 416 с.
18. Рубинштейн С.Л. Проблемы общей психологии.- М., 1973. - 424 с.
19. Сухомлинський В.О. Народження громадянина. Вибрані твори в 5 т.- К.: Рад. школа, 1977.- Т.3. - С.283-582.
20. Сухомлинський В.О. Як виховати справжню людину. Вибрані твори в 5 т.- К.: Рад. школа, 1976.- Т.2. - С.149-416.
Опубліковано
2023-06-21
Як цитувати
Костюк, В. (2023). ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТВОРЧОГО САМОВИЯВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА-ЖУРНАЛІСТА. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 68-73. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3661
Розділ
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ